امید حامدی‌فردر روزهای گذشته برخورد شدیدی با کوین یامگا در تمرین داشت و منجر به مصدومیت شدید این ستاره خارجی شد. پس از این اتفاق او مورد غضب جواد نکونام قرار گرفت. حامدیفر حتی چند روز هم در تمرینات استقلال حضور پیدا نکرد تا شایعه حضورش در لیست مازاد قوت بگیرد. در این شرایط برخی […]

- تصمیم جدید نکونام در خصوص بازیکنی که یامگا را مصدوم کرد

 امید حامدی‌فردر روزهای گذشته برخورد شدیدی با کوین یامگا در تمرین داشت و منجر به مصدومیت شدید این ستاره خارجی شد. پس از این اتفاق او مورد غضب جواد نکونام قرار گرفت. حامدیفر حتی چند روز هم در تمرینات استقلال حضور پیدا نکرد تا شایعه حضورش در لیست مازاد قوت بگیرد. در این شرایط برخی تیم‌های لیگ برتری خواهان جذب او شدند و مذاکراتی نیز با مسئولان استقلال و خود این بازیکن داشتند، اما حامدی‌فر به تمرینات برگشت و البته که سعی کرد با همدردی با یامگا شرایط را تغییر بدهد.

سرمربی استقلال که از قبل هم اعلام کرده بود تا زمان جذب بازیکن جدید اجازه جدایی به هیچ‌کدام از نفراتش را نمی‌دهد درباره حامدی‌فر نیز همین تصمیم را گرفته و به او گفته نمی‌تواند حرف از جدایی بزند. از سوی دیگر او با پیشنهاد تیم‌های دیگر برای جذب حامدی‌فر هم مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید: واکنش یک استقلالی به خشم هواداران پس از پیوستن به پرسپولیس؛ نمک‌نشناس هستند/ نمی‌دانم فردوسی‌پور چه پدرکشتگی با من دارد!

منبع: خبـر ورزشی