در ادامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، تیم‌های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا در ورزشگاه سن‌مامس به مصاف هم رفتند که این بازی پس از تساوی ۲-۲ در وقت‌های معمول، با برتری ۴-۲ بیلبائو در وقت‌های اضافه خاتمه یافت. در این مسابقه گورکا گوروستا در دقیقه یک، بیلبائو را پیش انداخت، اما بارسلونا […]

- یک جام دیگر هم از دست بارسلونا رفت/ وضعیت ژاوی وخیم‌تر شد

در ادامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا، تیم‌های اتلتیک بیلبائو و بارسلونا در ورزشگاه سن‌مامس به مصاف هم رفتند که این بازی پس از تساوی ۲-۲ در وقت‌های معمول، با برتری ۴-۲ بیلبائو در وقت‌های اضافه خاتمه یافت.

در این مسابقه گورکا گوروستا در دقیقه یک، بیلبائو را پیش انداخت، اما بارسلونا توسط روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۲۶ گل خورده را پاسخ داد و شش دقیقه بعد لامین یامال این تیم را پیش انداخت. با این حال اویهان سانست در دقیقه ۴۹ گل دوم میزبان باسکی را زد تا بازی به تساوی و وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه ابتدا اینیاکی ویلیامز در دقیقه ۲+۱۰۵ و پس از او نیکو ویلیامز در دقیقه ۱+۱۲۰ برای بیلبائو گلزنی کردند و به این ترتیب بارسلونا مقابل تیم تحت هدایت سرمربی سابقش، ارنستو والورده تن به شکست داد و بعد از رئال مادرید از گردونه مسابقات کنار رفت.

منبع: خبـر ورزشی