به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، تیم ملی فوتبال ایران در حالی با پیروزی ۲ بر یک مقابل امارات به عنوان صدرنشین گروه C جام ملت‌های آسیا به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد که اتفاق تلخ تکراری دیگری گریبان این تیم را گرفته است. امیر قلعه نویی که با سه ترکیب متفاوت […]

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، تیم ملی فوتبال ایران در حالی با پیروزی ۲ بر یک مقابل امارات به عنوان صدرنشین گروه C جام ملت‌های آسیا به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کرد که اتفاق تلخ تکراری دیگری گریبان این تیم را گرفته است.

امیر قلعه نویی که با سه ترکیب متفاوت تیمش را در مرحله گروهی بازی داد حالا برای چهارمین دیدار نیز ناچار به ادامه همین تغییرات است. مصدومیت خلیل زاده و سعید عزت الهی در نخستین دیدار مقابل فلسطین باعث خروج آنها از جمع نفرات اصلی شد. در دومین دیدار با هنگ کنگ نیز سید مجید حسینی مصدوم شد تا غایب دیدار با امارات شود.

در آخرین بازی تیم ملی ایران در مرحله گروهی نیز نه تنها صادق محرمی با مصدومیت روبرو شد بلکه محمدحسین کنعانی‌زادگان هم به دلیل دریافت دومین کارت زرد خود در این رقابت‌ها از بازی یک هشتم نهایی محروم شد تا دغدغه‌ای دوباره برای قلعه نویی ایجاد شود.

مجید حسینی همچنان در حال پشت سر گذاشتن دوره نقاهت است تا حضورش در ترکیب تیم ملی ایران با وجود محرومیت کنعانی‌زادگان در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

ترکیب تیم ملی برابر سوریه تغییر می‌کند/ محروم به مصدوم اضافه شد!

اگرچه سامان فلاح گزینه دیگری برای حضور در قلب دفاع تیم ملی ایران است اما بی تجربگی او کمترین شانس را برای این اتفاق در ترکیب اصلی به همراه خواهد داشت.

روزبه چشمی گزینه مطمئن قلعه نویی در صورت نرسیدن مجید حسینی به بازی چهارشنبه یازدهم بهمن ماه است اما باید دید در فشردگی بازی‌ها و تمرینات تیم ملی ایران چه اتفاق‌های غیر قابل پیش بینی دیگری رقم می‌خورد تا قلعه نویی با ثبات بیشتری کار را پیش ببرد.

منبع: مـهر