تبعات حذف از جام حذفی؛ ژاوی از بارسلونا می‌رود؟
تبعات حذف از جام حذفی؛ ژاوی از بارسلونا می‌رود؟

به گزارش زیرنویس، من هنوز معتقدم که پروژه بارسلونا با این بازیکنان جوان جواب می‌دهد. این واکنش ژاوی است به باخت و حذف بارسلونا از کوپادل‌ری اسپانیا. وقتی شب گذشته بارسلونا که ۲ بر یک از بیلبائو پیش بود در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ باخت و مثل سوپرکاپ جام را از دست داد. […]

به گزارش زیرنویس، من هنوز معتقدم که پروژه بارسلونا با این بازیکنان جوان جواب می‌دهد. این واکنش ژاوی است به باخت و حذف بارسلونا از کوپادل‌ری اسپانیا. وقتی شب گذشته بارسلونا که ۲ بر یک از بیلبائو پیش بود در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ باخت و مثل سوپرکاپ جام را از دست داد.

ژاوی پس از این باخت به بازنده‌ترین مربی اسپانیایی بارسلونا نام گرفت و دوباره صحبت از اخراج او میان کاربران و طرفداران داغ‌تر شد.

بارسلونا در این فصل اصلا در حد و اندازه‌های نامش ظاهر نشده ولی ژاوی معتقد است که این پروژه می تواند جواب دهد و اگر بداند نمی‌تواند بارسلونا در سطح اصلی خود مربیگری کند، تیم را ترک می‌کند.

پیشتر نیز ژاوی گفته بود که اگر بازیکنان او را نخواهند چمدانش را خواهد بست و تیم را ترک خواهد کرد.

ژاوی پس از حذف از کوپادل‌ری اظهار داشت: من می‌دانم کجا هستم. بارسلونا برای جام‌ها می‌جنگد و باید ببرد. اگر بدانم در انتهای فصل این تیم دیگر در حد قهرمانی نیست، تیم را ترک خواهم کرد.

بارسلونا در حال حاضر در رده سوم قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز باید ناپولیِ ضعیف این روزها دیدار کند.

پایان پیام/





منبع: فارس