به گزارش زیرنویس، سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد : ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار قطعات مربوط به دوچرخه‌های بزرگ و کوچک مونتاژ نشده خارجی در یکی از انبارهای شهر اصفهان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. وی […]

به گزارش زیرنویس، سردار حمید علینقیان پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد : ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار قطعات مربوط به دوچرخه‌های بزرگ و کوچک مونتاژ نشده خارجی در یکی از انبارهای شهر اصفهان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی و تحقیقات میدانی و کسب اطمینان از درستی موضوع در هماهنگی و اخذ مجوز از مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از این مکان ۷۰۰ کارتن حاوی قطعات مربوط به دوچرخه‌های بزرگ و کوچک  مونتاژ نشده را کشف کردند.

علینقیان‌پور ارزش محموله مکشوفه را  برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه موجودی انبار ثبت نشده و مشخصات آن نیز در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت درج نشده بود و مدت زمان زیادی نیز از نگهداری آنها می‌گذشت بنابراین کالاهای مذکور به جرم احتکار توقیف و انبار مذکور نیز پلمب شده و پرونده آن برای رسیدگی قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه برخورد کرده  و از هیچ تلاشی در راستای تحقق شعار سال یعنی مهار تورم و افزایش تولید دریغ نمی‌کند.

منبع خبر: رکنـا