باوجود تلاش همه جانبه‌ی اپل برای فروش جدیدترین آیفون‌های خود در چین، مردم این کشور هنوز هنگام خرید گوشی آیفون غالباً سراغ آیفون ۱۳ می‌روند. به گزارش MyDrivers، اپل با رشد ۱۱٫۸۶ درصدی پیشتاز فروش گوشی‌های ۵G در چین است و اکنون حدود ۳۴٫۶۶ درصد بازار مورد بحث را در اختیار خود دارد. از ۱۰ […]

باوجود تلاش همه جانبه‌ی اپل برای فروش جدیدترین آیفون‌های خود در چین، مردم این کشور هنوز هنگام خرید گوشی آیفون غالباً سراغ آیفون ۱۳ می‌روند.

به گزارش MyDrivers، اپل با رشد ۱۱٫۸۶ درصدی پیشتاز فروش گوشی‌های ۵G در چین است و اکنون حدود ۳۴٫۶۶ درصد بازار مورد بحث را در اختیار خود دارد. از ۱۰ گوشی پرفروش لیست، تنها یک جایگاه به گوشی اپل تعلق ندارد.

خریدوفروش بالای آیفون ۱۳ در ایران به‌دلیل رجیستری نشدن آیفون ۱۴ و آیفون ۱۵ قابل انتظار بود، اما فروش بالای آیفون ۱۳ در چین مقداری عجیب به‌نظر می‌رسد، زیرا علاوه‌بر رجیستری شدن جدیدترین گوشی‌های اپل در این کشور، کوپرتینویی‌ها نمایندگی رسمی برای فروش اقساطی دارند.

آیفون قدیمی که هنوز در ایران و چین پرفروش است

انواع گوشی ویوو، گوشی اوپو، گوشی هواوی و گوشی آنر به‌ترتیب رتبه‌های دوم تا پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. بیشتر گوشی‌های رقیب اپل که در لیست نام‌برده وجود دارند نیز مدل‌های قدیمی هستند.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین