به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی تجری ظهر پنج شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین جزئیات نزاع و درگیری در یکی از پمپ بنزین‌های شهر گرگان پرداخت و اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور چند نفر اراذل و اوباش در پمپ بنزین که اقدام به […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی تجری ظهر پنج شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین جزئیات نزاع و درگیری در یکی از پمپ بنزین‌های شهر گرگان پرداخت و اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حضور چند نفر اراذل و اوباش در پمپ بنزین که اقدام به نزاع و درگیری با سلاح سرد، ضرب و شتم و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان کرده بودند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تیمی از مأموران کلانتری ۱۱ گرگان رسیدگی به این موضوع و دستگیری ضاربان را بر عهده گرفتند، ادامه داد: از همان لحظات اولیه تحقیقات ابتدائی آغاز و متهمین تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان با تأکید بر اینکه مأموران در ادامه با اخذ مجوز قضایی، تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی را ادامه دادند، خاطرنشان کرد: در بررسی‌ها هویت و مخفیگاه عامل اصلی و ضارب شناسایی شد.

وی تشکیل تیمی از افسران مجرب کلانتری را از دیگر اقدامات پلیس عنوان کرد و گفت: با هماهنگی مسئولان قضائی، متهم در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد.

سرهنگ تجری با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیس به جرم خود که با همدستی چند نفر دیگر رخ داده بود، معترف شد و تصریح کرد: انگیزه متهمان اختلافات شخصی بوده که اقدامات پلیس برای دستگیری متهمان دیگر نیز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان برخورد پلیس با هرگونه ناهنجاری و قدرت نمایی اراذل و اوباش یا هر منکری که بخواهد آرامش و امنیت جامعه را برهم زند را قاطعانه دانست و افزود: هر عاملی که باعث رعب و وحشت مردم شود خط قرمز نیروی انتظامی بوده و با آن برخورد شدید خواهند شد.

وی عواقب عدم توجه به مقوله گفتمان، ناتوانی در مهار خشم، عصبانیت و بی‌توجهی به قانون را بسیار ناگوار دانست و خطاب به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده اینگونه موارد قلدری و ایجاد رعب و وحشت توسط افراد سریعاً موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

منبع خبر: رکنـا