به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشحو، «من هنوز معتقدم که پروژه بارسلونا با این بازیکنان جوان جواب می‌دهد.» این واکنش ژاوی است به باخت و حذف بارسلونا از کوپادل‌ری اسپانیا. وقتی شب گذشته بارسلونا که ۲ بر یک از بیلبائو پیش بود در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ باخت و مثل سوپرکاپ جام را […]

- ژاوی بارسا را ترک می‌کند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشحو، «من هنوز معتقدم که پروژه بارسلونا با این بازیکنان جوان جواب می‌دهد.» این واکنش ژاوی است به باخت و حذف بارسلونا از کوپادل‌ری اسپانیا. وقتی شب گذشته بارسلونا که ۲ بر یک از بیلبائو پیش بود در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ باخت و مثل سوپرکاپ جام را از دست داد.

ژاوی پس از این باخت به بازنده‌ترین مربی اسپانیایی بارسلونا نام گرفت و دوباره صحبت از اخراج او میان کاربران و طرفداران داغ‌تر شد.

بارسلونا در این فصل اصلا در حد و اندازه‌های نامش ظاهر نشده ولی ژاوی معتقد است که این پروژه می تواند جواب دهد و اگر بداند نمی‌تواند بارسلونا در سطح اصلی خود مربیگری کند، تیم را ترک می‌کند.

پیشتر نیز ژاوی گفته بود که اگر بازیکنان او را نخواهند چمدانش را خواهد بست و تیم را ترک خواهد کرد.

ژاوی پس از حذف از کوپادل‌ری اظهار داشت: من می‌دانم کجا هستم. بارسلونا برای جام‌ها می‌جنگد و باید ببرد. اگر بدانم در انتهای فصل این تیم دیگر در حد قهرمانی نیست، تیم را ترک خواهم کرد.

بارسلونا در حال حاضر در رده سوم قرار دارد و در لیگ قهرمانان اروپا نیز باید ناپولیِ ضعیف این روزها دیدار کند.

پایان پیام/

منبع: ایسـنا