در فوتبال اروپا باشگاه می تواند با بازیکن ۶ ماه پیش از پایان قراردادش وارد مذاکره شود و باشگاه اینتر با علم به این موضوع هفته هاست باب مذاکره با مدیر برنامه مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را آغاز کرده است. تصور می شد مهدی طارمی در پنجره زمستانی اردوی تیم پورتو را ترک کرد […]

- توافق جدید با باشگاه اروپایی؛ ۲ میلیون دلار بیشتر در جیب طارمی

در فوتبال اروپا باشگاه می تواند با بازیکن ۶ ماه پیش از پایان قراردادش وارد مذاکره شود و باشگاه اینتر با علم به این موضوع هفته هاست باب مذاکره با مدیر برنامه مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را آغاز کرده است.

تصور می شد مهدی طارمی در پنجره زمستانی اردوی تیم پورتو را ترک کرد اما تصمیم نهایی او این بود که در پایان قرارداد اردوی تیم پرتغالی را ترک کند تا با دستمزد بهتری راهی تیم جدید شود. در تازه ترین توافق مدیر برنامه مهدی طارمی با باشگاه اینتر به توافق ۱۲ میلیون دلاری دست پیدا کرده است که این دو میلیون یورو بیش از مبلغ پیشنهادی ابتدایی اینتر به مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان بوده است. از آنجایی که مهدی طارمی به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می شود، درخواست افزایش دستمزد سالانه خود را داشت که مورد موافقت باشگاه اینتر قرار گرفته است.

مهدی طارمی بعد از باشگاه الغرافه – ریوآوه و پورتو در حال ملحق شدن به تیم اینتر است و تیم ایتالیایی چهارمین تیم خارجی این بازیکن ایرانی محسوب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: طعنه صریح سردار آزمون به اسکوچیچ در حضور قلعه‌نویی؛ خیلی وقت بود که تیم ملی به این شکل «یک دل» نبود/ لطفا خصومت‌ها را کنار بگذارید! 

منبع: خبـر ورزشی