پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور در مصاف دوستانه با زسکا مسکو در ترکیب ابتدایی از امیر حسین حسین زاده بهره برد. بازیکنی که استقلال سخت به دنبال آن است و برای جذب این بازیکن با باشگاه تراکتور نامه نگاری کرده است. امیر حسین حسین زاده که ابتدای فصل علاقه زیادی به حضور دوباره در جمع […]

- پیام مهم مربی اروپایی برای استقلال؛ این بازیکن فروشی نیست!  

پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور در مصاف دوستانه با زسکا مسکو در ترکیب ابتدایی از امیر حسین حسین زاده بهره برد. بازیکنی که استقلال سخت به دنبال آن است و برای جذب این بازیکن با باشگاه تراکتور نامه نگاری کرده است.

امیر حسین حسین زاده که ابتدای فصل علاقه زیادی به حضور دوباره در جمع آبی ها داشت، در نهایت راهی تبریز شد، چون این باشگاه تراکتور بود که توانست چند صد هزار دلار برای دریافت رضایتنامه این بازیکن به باشگاه شارلروآ پرداخت کند.

عدم بکار گیری از این بازیکن در ترکیب تراکتور در هفته های ابتدایی استقلال را امیدوار کرد که این بازیکن را در تعطیلات زمستانی بخدمت بگیرد. استقلال از آنجایی که نیاز شدید به بازیکن جدید دارد، حتی قبول کرده این بازیکن را به صورت قرضی به جمع بازیکنان خود اضافه کند اما ایده های پاکو خمس در هفته های پایانی دور رفت و هم چنین بازی دوستانه با زسکا مسکو نشان داد که بر خلاف تصور استقلالی ها امیر حسین حسین زاده یکی از مهره های کلیدی تراکتور بشمار می رود و حالا قرار است در غیاب خمینس نقش موثری در ترکیب تیم تراکتور ایفا کند.

با این حساب باید گفت حضور امیر حسین حسین زاده در استقلال منتفی شده است و پاکو خمس با بازی دادن به امیر حسین حسین زاده در بازی با زسکا خطاب به استقلالی ها پیام داد که من این بازیکن را می خواهم.

منبع: خبـر ورزشی