عیسی آل کثیر که به شکل عجیبی در تابستان از پرسپولیس جدا و راهی سپاهان شد؛ بار دیگر به پرسپولیس برگشت تا یکی از عجیب ترین نقل و انتقال های زمستانی امسال رقم بخورد. آل کثیر که به خاطر پیشنهاد مالی بهتر سپاهان راهی این تیم شده بود، مورد غضب هواداران پرسپولیس قرار داشت و […]

- گل محمدی می ماند، این ستاره پرسپولیسی نمی‌شد!

عیسی آل کثیر که به شکل عجیبی در تابستان از پرسپولیس جدا و راهی سپاهان شد؛ بار دیگر به پرسپولیس برگشت تا یکی از عجیب ترین نقل و انتقال های زمستانی امسال رقم بخورد. آل کثیر که به خاطر پیشنهاد مالی بهتر سپاهان راهی این تیم شده بود، مورد غضب هواداران پرسپولیس قرار داشت و خیلی ها مخالف بازگشت این بازیکن بودند. یحیی در تابستان اصرار زیادی داشت که عیسی قراردادش را تمدید کند و در پرسپولیس بماند.

با این حال این بازیکن تصمیم به جدایی گرفت و برخلاف نظر گل محمدی عمل کرد. در همان ابتدای فصل وقتی آل کثیر به خاطر مشکل قراردادش اجازه بازی نداشت، شایعه بازگشتش به پرسپولیس مطرح شد و خیلی ها از پشیمانی و علاقه عیسی به برگشتن صحبت کردند. با این حال گل محمدی آب پاکی را روی دست آل کثیر ریخت و در یکی از کنفرانس های خبری خود وقتی با سوالی مبنی بر شایعه بازگشت آل کثیر مواجه شد؛ خیلی قاطع اعلام کرد پرسپولیس جای بازیکنان مازاد دیگر تیم ها نیست.

یحیی در آن زمان به عیسی کنایه زد و به صورت غیرمستقیم اعلام کرد تا زمانیکه او در پرسپولیس حضور دارد، دیگر به آل کثیر نیازی نخواهد داشت و اجازه بازگشت به این بازیکن را نخواهد داد. اگر یحیی در پرسپولیس می ماند، عیسی نمی توانست به پرسپولیس برگردد. حالا که یحیی رفته و دیگر خبری از او در پرسپولیس نیست، آل کثیر بعد از توافق با درویش جذب شد و به پرسپولیس برگشت. این درحالیست که پرسپولیس سرمربی ندارد و مشخص نیست خریدهای جدید این باشگاه با نظر چه کسی انجام شده است.

منبع: خبـر ورزشی