شنیده ها حاکی از آن است که اوسمار دستیار برزیلی یحیی گل محمدی که این روزها تمرینات پرسپولیس بعد از رفتن یحیی زیر نظر او برگزار می شود، اصلی ترین گزینه جانشینی یحیی گل محمدی است و ممکن است به زودی از سوی باشگاه پرسپولیس به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود. اتفاقی که […]

- عجیب اما واقعی؛ گزینه اصلی هدایت پرسپولیس ۲ بار برای فسخ نوتیس داد!

شنیده ها حاکی از آن است که اوسمار دستیار برزیلی یحیی گل محمدی که این روزها تمرینات پرسپولیس بعد از رفتن یحیی زیر نظر او برگزار می شود، اصلی ترین گزینه جانشینی یحیی گل محمدی است و ممکن است به زودی از سوی باشگاه پرسپولیس به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شود. اتفاقی که باعث تعجب خیلی ها خواهد شد و البته هواداران پرسپولیس اصلا موافق انتخاب اوسمار به عنوان سرمربی نیستند.

ماجرا وقتی جالب می شود که این مربی برزیلی قصد داشت در همان نیم فصل نخست و قبل از پایان بازی ها قبل از تعطیلات، قراردادش را با پرسپولیس فسخ کند و از ایران برود. اوسمار در طول این فصل دو بار به دلیل تاخیر در پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه پرسپولیس، از طریق مدیربرنامه های خود اقدام به فرستادن نوتیس به باشگاه کرد و در آن مقطع اعلام کرده بود که در صورت پرداخت نشدن پولش، قراردادش را با پرسپولیس فسخ خواهد کرد.

اتفاقی که البته رخ نداد و باشگاه پرسپولیس با تاخیر توانست بخشی از مطالبات این مربی را پرداخت کند و از فسخ یکطرفه قرارداد توسط مربی برزیلی جلوگیری کند. اولین بار اوسمار قبل از دیدار مقابل سپاهان به همراه وسلی ننکا اقدام به فرستادن نوتیس کرده بود و بعد از دربی هم برای دومین بار هم قبل از پایان نیم فصل این کار را انجام داد. به گفته نزدیکان باشگاه پرسپولیس، این مربی برزیلی قبل از بازی رفت مقابل سپاهان در اصفهان، تهدید کرده بود که تا وقتی طلبش را نگیرد روی نیمکت نخواهد نشست. اقدامی که البته عملی نشد و بعد از صحبت هایی که با اوسمار انجام شد، او در بازی با سپاهان روی نیمکت پرسپولیس نشست.  

منبع: خبـر ورزشی