عملکرد ضعیف روبرت لواندوفسکی در بارسلونا در ماه‌های اخیر به شایعاتی مبنی بر احتمال انتقال او به لیگ فوتبال آمریکا یا عربستان سعودی دامن زده است. مهاجم بارسلونا به شیکاگوفایر مرتبط شد اما کلوپاس این شایعه را رد کرد. فرانک کلوپاس، سرمربی شیکاگوفایر، گفت: «این امکان‌پذیر نیست. هر تیمی در MLS دوست دارد لواندوفسکی بیاید. […]

- مربی آمریکایی شایعه بزرگ را رد کرد/ خبری از این ستاره‌ها نیست!

عملکرد ضعیف روبرت لواندوفسکی در بارسلونا در ماه‌های اخیر به شایعاتی مبنی بر احتمال انتقال او به لیگ فوتبال آمریکا یا عربستان سعودی دامن زده است. مهاجم بارسلونا به شیکاگوفایر مرتبط شد اما کلوپاس این شایعه را رد کرد.

فرانک کلوپاس، سرمربی شیکاگوفایر، گفت: «این امکان‌پذیر نیست. هر تیمی در MLS دوست دارد لواندوفسکی بیاید. اما متاسفانه دو سال از قرارداد او باقی مانده است. بارسلونا بیش از ۵۰ میلیون دلار برای به دست آوردن او هزینه کرد بنابراین فکر نمی‌کنم او به MLS بیاید، به خصوص در حال حاضر.»

لواندوفسکی در تابستان ۲۰۲۲ با ۵۰ میلیون یورو به بارسلونا پیوست و بلافاصله شروع به درخشش در این تیم کرد. اما فرم او پس از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و آسیب‌دیدگی از ناحیه کمر، تدریجا رو به افول رفت. او در این فصل در ۱۸ بازی لالیگا ۸ گل به ثمر رساند. لواندوفسکی با وجود افت، اعتماد ژاوی را تمام و کمال در اختیار دارد و به همین دلیل این احتمال وجود دارد که در صورت ماندن ژاوی در باشگاه، مهاجم لهستانی نیز به درخواست او در بارسلونا بماند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی