آیا می‌توانید ۵ حیوان روی درخت را پیدا کنید؟
آیا می‌توانید ۵ حیوان روی درخت را پیدا کنید؟

یک بازی جذاب مثل تست بینایی امروز، نه تنها چالش برانگیز است بلکه می‌تواند به تقویت تمرکز و افزایش قدرت ذهن کمک کند. مهارت‌های شناختی شما در این توهم نوری باعث می‌شود به قدرت بنیایی خود ایمان بیاورید. خوب موافق هستید تا این تست بینایی را حل کنید؟ اگر موافق هستید، پس شروع می‌کنیم. فراموش […]

یک بازی جذاب مثل تست بینایی امروز، نه تنها چالش برانگیز است بلکه می‌تواند به تقویت تمرکز و افزایش قدرت ذهن کمک کند. مهارت‌های شناختی شما در این توهم نوری باعث می‌شود به قدرت بنیایی خود ایمان بیاورید. خوب موافق هستید تا این تست بینایی را حل کنید؟ اگر موافق هستید، پس شروع می‌کنیم.

فراموش نکنید که شما برای حل این تست بینایی تنها ۱۵ ثانیه دارید!

تشخیص حیوان روی درخت

این تصویر جذاب یک درخت پر شاخ و برگ را نشان می‌دهد که روی آن ۵ حیوان قرار دارد؛ و شما باید هر ۵ تای آن را پیدا کنید. هرچند تصویر این درخت بی رنگ است، اما اگر دقت کنید می‌توانید حیوانات روی آن را تشخیص دهید. فراموش نکنید که یافتن حیوانات کار دشواری نیست، اگر کمی با دقت به تصویر نگاه کنید و تمرکز کنید مطمئنا به جواب دست خواهید یافت.

تمرکز کنید تا به جواب تست بینایی دست پیدا کنید!

به تصویر از نزدیک نگاه کنید و روی شاخ و برگ‌ها تمرکز کنید. هر گوشه از تصویر یک سرنخ است که اگر آن را دنبال کنید، به جواب خواهید رسید.

آیا گیج شده اید، شاید تصویر پیچیده به نظر برسد، اما خوب در این تصویر ۵ حیوان وجود دارد که می‌توانید به راحتی دور آن‌ها حلقه بکشید.

جواب درست

آیا موفق به یافتن حیوانات درون تصویر شدید؟ اگر بله به شما تبریک می‌گوییم، اما اگر هنوز نتوانسته اید، به جواب درست برسید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید. این تست بینایی فوق العاده است.

جواب تشخیص حیوان روی درخت

منبع: خبرنامه

+