نیسان سانی خودرویی اقتصادی، ساده و بی‌تکلف است. بنابراین نباید دنبال جذابیت در آن بگردید. نسخه‌های مختلف این خودرو هم‌اکنون در مناطق آزاد تجاری کشورمان حضور دارند.  نیسان سانی خودرویی اقتصادی، ساده و بی‌تکلف است. بنابراین نباید دنبال جذابیت در آن بگردید. نسخه‌های مختلف این خودرو هم‌اکنون در مناطق آزاد تجاری کشورمان حضور دارند.   […]

 نیسان سانی خودرویی اقتصادی، ساده و بی‌تکلف است. بنابراین نباید دنبال جذابیت در آن بگردید. نسخه‌های مختلف این خودرو هم‌اکنون در مناطق آزاد تجاری کشورمان حضور دارند.

 نیسان سانی خودرویی اقتصادی، ساده و بی‌تکلف است. بنابراین نباید دنبال جذابیت در آن بگردید. نسخه‌های مختلف این خودرو هم‌اکنون در مناطق آزاد تجاری کشورمان حضور دارند.

 

صندوق عقب کشیده و چراغ‌های بزرگ، به راحتی اقتصادی بودن این خودرو را به ما یادآور می‌شوند. البته این سبک از طراحی باعث شده است تا سانی یک خودرو کاربردی باشد. با وجود آن‌که این خودرو یک سدان جمع‌وجور محسوب می‌شود، صندوق عقب آن ۴۹۰ لیتر حجم دارد!

 

ورود یک ماشین ژاپنی ارزان قیمت به ایران

 

زیر کاپوت این نیسان اقتصادی نیز پیشرانه کوچک ۱.۵ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی قرار دارد. این پیشرانه حداکثر ۱۰۸ اسب‌بخار قدرت و ۱۳۴ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند که ارقام متوسطی به حساب می‌آیند. گیربکس چهارسرعته AT‌ نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را در این خودرو برعهده دارد. نیسان سانی از نظر عایق‌بندی وضعیت ضعیفی دارد، بنابراین به راحتی صدای پیشرانه کوچک آن را در کابین خواهید شنید.

 

اکنون قیمت نیسان سانی برای مشتریان ایرانی مشخص شده است. متقاضیان خرید مدل سانی از طریق سامانه یکپارچه، اکنون باید برای خرید این خودرو یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان بپردازند.

دیجیاتو

+