در جریان اردوی تدارکاتی زمستان سال ۸۹ پرسپولیس داخل شهر دبی میان شیث رضایی و یکی از هواداران در داخل ورزشگاه درگیری لفظی پیش آمد و بلافاصله پس از این اتفاق علی دایی سرمربی وقت قرمزپوشان حکم به اخراج مدافع تیمش داد. حرکتی که به‌شدت باعث ناراحتی رضایی شد و در همین زمینه با زیرنویس […]

در جریان اردوی تدارکاتی زمستان سال ۸۹ پرسپولیس داخل شهر دبی میان شیث رضایی و یکی از هواداران در داخل ورزشگاه درگیری لفظی پیش آمد و بلافاصله پس از این اتفاق علی دایی سرمربی وقت قرمزپوشان حکم به اخراج مدافع تیمش داد. حرکتی که به‌شدت باعث ناراحتی رضایی شد و در همین زمینه با زیرنویس مصاحبه کرد.

شیث در این گفت‌وگو که ششم بهمن همان سال منتشر شد، عوامل دیگری را در این ماجرا دخیل دانست و به ما گفت: اختلاف من و علی دایی از تابستان سال ۸۹ شروع شد. دقیقا از زمانی که برای برگزاری اردوی تدارکاتی به آلمان رفتیم. آنجا علی دایی از من خواست آمار دو بازیکن را بگیرم و دقیقا همین مسئله استارت اختلافات را زد. در دبی یک نفر در ورزشگاه هر چیزی که لیاقت خودش بود را به من گفت اما علی دایی بلافاصله دخالت کرد و حکم اخراج من داد. کلا سرمربی تیم به دنبال بهانه بود تا من را دوباره اخراج کند. این اتفاق چند سال قبل در دوره افشین قطبی هم رخ داد اما وقتی از پرسپولیس کنارم گذاشتند، آن‌قدر در صبا خوب کار کردم که دوباره خود باشگاه پرسپولیس دنبالم آمد. مطمئن باشید اگر این بار هم من را کنار بگذارند آن‌قدر خوب خواهم بود تا دوباره پرسپولیسی شوم.

شیث رضایی در ادامه این مصاحبه علیه عادل فردوسی‌پور هم موضع گرفت و با انتقاد از او پیرامون نشان دادن صحنه بر مچ بستن بازوبند کاپیتانی پرسپولیس، ادامه داد: در آن صحنه اصلا تمرکز نداشتم ولی عادل فردوسی‌پور قضیه را بزرگنمایی کرد تا من را خراب کند. علی دایی نیز در ماجرای کاپیتانی به حرف فردوسی‌پور گوش کرد. متاسفانه پرسپولیس در این فصل بدترین نتایج تاریخ را همراه با علی دایی گرفته اما نمی‌دانم چرا همه کاسه کوزه‌ها را بر سر من شکسته‌اند! چطور در مسابقاتی که خوب ظاهر می‌شدم حرفی نبود ولی بلافاصله پس از هر شکست همه چیز را گردن من می‌انداختند؟

زیرنویس‌گردی| شیث رضایی: پرسپولیس بدترین نتایج تاریخ را با علی دایی گرفت!/ فردوسی‌پور قصد خراب‌کردن من را داشت!

منبع: خبـر ورزشی