تسنیم نوشت: تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه ۱۱ بهمن در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی قطر رودرروی هم قرار می‌گیرند. یک سایت سوریه‌ای در چند روز باقی مانده به بازی با ایران نوشت: تیم ملی فوتبال سوریه ۵۰ سال است که برابر ایران پیروز نشده، آیا در […]

- آمار وحشتناک حریف تیم ملی فوتبال ایران خبرساز شد

تسنیم نوشت: تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه ساعت ۱۹:۳۰ چهارشنبه ۱۱ بهمن در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به میزبانی قطر رودرروی هم قرار می‌گیرند.

یک سایت سوریه‌ای در چند روز باقی مانده به بازی با ایران نوشت: تیم ملی فوتبال سوریه ۵۰ سال است که برابر ایران پیروز نشده، آیا در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ این موضوع به پایان خواهد رسید؟

سوریه پس از ناکامی در شش دوره قبلی جام ملت‌های آسیا در مرحله گروهی این دوره برابر ازبکستان به تساوی رسید، به استرالیا باخت و هند را با یک گل شکست داد و به عنوان تیم سوم صعود کرد.

تیم ملی ایران نیز با کسب سه پیروزی متوالی برابر تیم‌های ملی فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات در گروه C صدرنشین شد. ایران با ۷ گل زده فقط در بازی با هنگ‌کنگ دروازه‌اش را بسته نگه داشت و ۲ گل در دیدارهایش با فلسطین و امارات دریافت کرد. سوریه هم در سه بازی‌اش فقط یک گل زد و یک گل هم خورد.

منبع: اطلاعات انلاین