صادق آملی لاریجانی پنجشنبه شب ( ۵ بهمن) در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد ۴۱ شهید حماسه ششم بهمن سال۱۳۶۰ آمل با  اشاره به اینکه وزن این نظام با ظرفیت‌هایی که دارد، هنوز به صورت کامل مشخص نیست، گفت: بسیاری از اقتضائات نظام هم هنوز مشخص نشده ومسئولان باید تدبیر چاره مشکل کنند و انتظار […]

صادق آملی لاریجانی پنجشنبه شب ( ۵ بهمن) در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد ۴۱ شهید حماسه ششم بهمن سال۱۳۶۰ آمل با  اشاره به اینکه وزن این نظام با ظرفیت‌هایی که دارد، هنوز به صورت کامل مشخص نیست، گفت: بسیاری از اقتضائات نظام هم هنوز مشخص نشده ومسئولان باید تدبیر چاره مشکل کنند و انتظار می‌رود در شرایط حساس کنونی، مسئولان درعمل دست به دست هم دهند تا ریشه مشکلات برچیده و رفع شود و اجازه ندهیم تا مشکلی درکشور به نقطه امیدی برای دشمن تبدیل شود.

وی اضافه کرد: نباید برجستگی‌های نظام جمهوری اسلامی را کوچک کنند که این زمینه شکست از درون خواهد شد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با تاکید براینکه باید از خانواده های معظم شهدا قدرشناسی وحق شناسی کرد و گفت: شهدا و خانواده‌های معظم آنها چراغ های راه این کشور هستند.

وی افزود: شهدا برای جامعه ما فرهنگ می‌آورند و باعث احیای ارزش‌های نظام، اسلام و انقلاب هستند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انتخابات برای جمهوری اسلامی ایران درابعاد داخلی و بین المللی دارای اهمیت واعتبار است، تصریح کرد: انتخابات و حضور در آن مهم است و باید به دشمن نشان دهیم پای انقلاب و نظام همچنان ایستاده ایم.

لاریجانی تصریح کرد: امروز همه ما باید ایستادگی را درمنظر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نشان دهیم.

وی با بیان اینکه دشمنان با بسیج همه امکانات خود اگر کوچکترین ضعف را از کشور ببیند، ضربه خواهد زد، گفت: ما نباید اجازه دهیم ضعفی رخ دهد. باید با عظمت و شکوه حداکثری در پای صندوق‌های رای حاضر شویم.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه در سفر قبلی و سفر این دوره در شهرهای مازندران همه مردم از مشکلات واردات بی رویه و فروش نرفتن برنج و وضعیت بازار بد مرکبات بسیار گلایه‌مند بودند، اظهار کرد: هرچند تلاش‌هایی شده، اما کافی و پایدار نبود؛ باید این مشکلات با تصمیم گیری‌های اصولی و ریشه‌ای برطرف شود.

منبع: اطلاعات انلاین