از آمدن شاهین طبع تا رفتن کوهیان؛ مدعیان مدعی می‌مانند؟
از آمدن شاهین طبع تا رفتن کوهیان؛ مدعیان مدعی می‌مانند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، لیگ برتر بسکتبال در حالی در جریان است که برخلاف چند فصل گذشته مدعیان زیادی در این فصل حضور دارند و همین موضوع باعث جذابیت مسابقات شده و به زعم کارشناسان نمی‌توان قهرمان را پیش بینی کرد. شهرداری گرگان، ذوب آهن، مهرام، نفت آبادان، طبیعت، کاله، و حتی آورتا ساری […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، لیگ برتر بسکتبال در حالی در جریان است که برخلاف چند فصل گذشته مدعیان زیادی در این فصل حضور دارند و همین موضوع باعث جذابیت مسابقات شده و به زعم کارشناسان نمی‌توان قهرمان را پیش بینی کرد.

شهرداری گرگان، ذوب آهن، مهرام، نفت آبادان، طبیعت، کاله، و حتی آورتا ساری در این فصل جزو مدعیان محسوب می شوند. هرچند در این میان و تا پایان هفته هفدهم چند تیم افت و خیز زیادی داشتند، اما تا پایان فصل راه زیادی مانده و مدیران آنها سعی کرده اند با تغییراتی که می دهند، همچنان در جمع مدعیان باقی بمانند.

مربیانی که از قطار لیگ پیاده شدند

تا اینجای کار سه سرمربی در میانه راه از قطار لیگ پیدا شدند و جای خود را به فرد دیگری دادند. ابتدا البرز آبکناری که هدایت طبیعت تهران را برعهده داشت، جای خود را به مهران شاهین طبع، سرمربی پر افتخار بسکتبال ایران داد. شاهین طبع که پیش از این در قطر کار می‌کرد از آنجا جدا شد تا پس از دو فصل دوباره در لیگ برتر ایران سرمربیگری کند و هدایت طبیعت تازه وارد، اما مدعی را برعهده بگیرد.

- از آمدن شاهین طبع تا رفتن کوهیان؛ مدعیان مدعی می‌مانند؟

*آرزومندی از کاله تا مهرام

نفر دوم علی آرزومندی بود. این مربی دو فصل سرمربی کاله شد و حتی با این تیم عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر را هم کسب کرد، اما در این فصل تیم تحت هدایتش نوسان زیادی داشت و پس از برتری مقابل شهرداری گرگان و کسب یک نتیجه درخشان در اوایل مسابقات، دیگر آن تیمی نشد که فصل قبل بود و همه انتظار داشتند. مدیران این تیم در نهایت با آرزومندی خداحافظی و رضا نوری را سکاندار تیم شان کردند.

- از آمدن شاهین طبع تا رفتن کوهیان؛ مدعیان مدعی می‌مانند؟

تهران برای کوهیان خوش یمن نبود!

فرزاد کوهیان سرمربی مهرام دیگری مربی ای بود که جدایی اش اعلام شد. کوهیان در ۲، ۳ فصل گذشته نتایج خوبی را با ذوب آهن کسب کرد و نایب قهرمان هم شد و این فصل برای نخستین بار هدایت مهرام را برعهده گرفت، اما چندان طولانی نبود. مهرام در این فصل با جذب محمد جمشیدی و سجاد مشایخی و سجاد پذیرفته می خواهد جزو مدعیان قهرمانی باشد و پس از چند  سال دوباره روی سکوی نخست قرار بگیرد، اما افت و خیز این تیم تا پایان هفته هفدهم به ناچار پایان کار کوهیان را رقم زد. علی آرزومندی که از کاله جدا شده بود، دوباره به مهرام آمد.

با شرایط رقم خورده باید دید این سه تیم می‌توانند همچنان نامی در میان مدعیان داشته باشند و جلوی یکه تازی شهرداری گرگان  و ذوب آهن را در صدر جدول بگیرند یا خیر.

پایان پیام/





منبع: فارس