سعید دقیقی چند روزی است اردوی تیم شمس آذر در ترکیه را رها کرده و در اردوی تیم مس رفسنجان حاضر شده است. تیمی که باید ۲۰ دی در رفسنجان میزبان استقلال در جام حذفی باشد. با این حال سعید دقیقی هنوز به طور رسمی به عنوان سرمربی تیم مس رفسنجان معرفی نشده است. خبرهای […]

- سرمربی خبرساز لیگ برتر نرفته به بازی‌ها برمی‌گردد

سعید دقیقی چند روزی است اردوی تیم شمس آذر در ترکیه را رها کرده و در اردوی تیم مس رفسنجان حاضر شده است. تیمی که باید ۲۰ دی در رفسنجان میزبان استقلال در جام حذفی باشد. با این حال سعید دقیقی هنوز به طور رسمی به عنوان سرمربی تیم مس رفسنجان معرفی نشده است. خبرهای رسیده حاکی از آن است سعید دقیقی شرط کرده که ابتدا مشکلات مالی تیم حل شود و بعد به عنوان سرمربی تیم معرفی شود. در غیر اینصورت اردوی تیم را رها خواهد کرد و ممکن است یک بار دیگر به تیم شمس آذر برگردد.

تیم شمس آذر می‌خواهد، در تعطیلات زمستانی دو سه بازیکن کلیدی خود را به تیم‌های دیگر بفروشد و به همین دلیل سعید دقیقی با این تیم خداحافظی کرده است. به این خاطر که سعید دقیقی دوست داشت با همین نفرات به کار در بازی‌های دور برگشت ادامه می‌داد. با این حال حضور در تیم مس رفسنجان برای سعید دقیقی خوش یمن نبوده است. اگر باشگاه مس در روزهای آینده مطالبات معوقه بازیکنان را پرداخت نکند، سعید دقیقی همان طور که با مدیران این باشگاه شرط کرده اردوی این تیم را ترک خواهد کرد.

در پی مشکلات مالی تیم مس رفسنجان چندبازیکن در پی ترک اردوی این تیم هستند. گفته می‌شود شیمبا قرارداد خود را با تیم مس رفسنجان فسخ کرده است و چند بازیکن دیگر در پی دریافت رضایتنامه هستند که یکی از این بازیکنان فرشید باقری است.

منبع: خبـر ورزشی