هورسان، تیمی که چوب ستاره‌اش را خورد؛ «عثمان» کم‌کاری می‌کند؟
هورسان، تیمی که چوب ستاره‌اش را خورد؛ «عثمان» کم‌کاری می‌کند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته هفدهم لیگ برتر والیبال چهارشنبه هفته گذشته در شرایطی برگزاری شد که نتایج برخی بازی‌های این هفته عجیب و غیرقابل پیش‌بینی بود. شهداب که یکی از دو تیم پرمهره لیگ برتر والیبال محسوب می‌شود مقابل تیم طبیعت با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد تا هفتمین شکست این تیم […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، هفته هفدهم لیگ برتر والیبال چهارشنبه هفته گذشته در شرایطی برگزاری شد که نتایج برخی بازی‌های این هفته عجیب و غیرقابل پیش‌بینی بود. شهداب که یکی از دو تیم پرمهره لیگ برتر والیبال محسوب می‌شود مقابل تیم طبیعت با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد تا هفتمین شکست این تیم رقم بخورد.

دیگر تیمی که در نیم فصل اول عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و نایب قهرمان نیم فصل اول لقب گرفته بود هورسان رامسر است. این تیم فصل را با رحمان محمدی راد آغاز کرد، اما پس از هفته ششم او به یکباره از  هورسان جدا شد و آرش صادقیانی که پیش از این با تیم راهیاب ملل نتایج خوبی کسب کرده بود به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد. در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد هورسان به دلیل اینکه بازیکنان مطرحی در اختیار ندارد نتواند حتی در جمع ۸ تیم برتر لیگ جایی داشته باشد صادقیانی و شاگردانش نایب  قهرمان نیم فصل اول شدند؛ اما یک اتفاق عجیب باعث شد ترمز این تیم کشیده شود. عثمان، بازیکن پاکستانی رامسری‌ها که در نیم فصل نخست بهترین بازیکن این تیم بود به یکباره با افتی عجیب و مشکوک مواجه شد!

جالب اینکه افت این بازیکن از زمانی آغاز شد که دلالان تلاش کردند او را راهی شهداب کنند. مدیرعامل باشگاه هورسان در گفت‌وگویی که چندی پیش داشت درباره این موضوع اظهار داشت: متاسفانه برخی ایجنت‌ها به نمایندگی از تیم شهداب با بازیکن خارجی ما تماس‌های متعددی انجام دادند. این کار آنها بدون هماهنگی با ما بوده و رفتاری کاملاً غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی محسوب می‌شود. پیشنهادی هم که به این بازیکن شده ۵ برابر مبلغ قرارداد این بازیکن با ما است. قطعاً این موضوع را به فدراسیون والیبال اطلاع خواهیم داد. امیدوارم باشگاه شهداب آداب حرفه‌ای‌گری را رعایت کند و به دنبال وسوسه بازیکنان ما نباشد.

- هورسان، تیمی که چوب ستاره‌اش را خورد؛ «عثمان» کم‌کاری می‌کند؟

این مسئله واکنش مسئولان باشگاه شهداب را در پی داشت و بیانیه‌ای هم از جانب  این باشگاه در برخی کانال‌های تلگرامی منتشر شد؛ با این حال مسئولان این باشگاه زیر بار این بیانیه نرفتند. نکته عجیب اینکه از زمانی که پای دلالان به ماجرای جدایی عثمان از تیم هورسان باز شد این بازیکن به یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این تیم تبدیل شد تا شائبه کم‌کاری او مطرح شود. حتی در آخرین بازی این تیم در لیگ برتر که مقابل شهرداری ارومیه بود عثمان به قدری بد بازی کرد که صادقیانی ترجیح داد یک بازیکن ۱۷ ساله را جانشین او کند. 

گفته می‌شود قرارداد عثمان برای یک فصل با تیم هورسان، ۵ هزار دلار بوده اما پیشنهاد شهدابی‌ها برای نیم فصل دوم به این بازیکن ۳۰ هزار دلار بوده است. هر چند در نهایت قوانین لیگ برتر اجازه این انتقال را نداد. با این که هورسان در چند هفته اخیر تحت تاثیر هوایی شدن عثمان نتایج خوبی کسب نکرده اما همچنان جزو هشت تیم برتر لیگ است و نسبت به تیم شهداب رده سومی   تنها یک برد کمتر دارد.

پایان پیام/





منبع: فارس