به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس استان همدان، روح الله زاهدی، در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام خبر فوق افزود: ارتفاع برف در «نشر» همدان ۱۰ سانتیمتر، شهر همدان چهار سانتیمتر و برخی از نقاط نهاوند نیز ۱۰ سانتیمتر ثبت شده است. کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با فعالیت این سامانه بارشی […]

- ارتفاع برف در شهرستان ملایر به ۳۰ سانتیمتر رسید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس استان همدان، روح الله زاهدی، در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام خبر فوق افزود: ارتفاع برف در «نشر» همدان ۱۰ سانتیمتر، شهر همدان چهار سانتیمتر و برخی از نقاط نهاوند نیز ۱۰ سانتیمتر ثبت شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با فعالیت این سامانه بارشی امروز نیز انتظار بارش برف در مناطق شهری را تا صبح فردا یکشنبه با شدت کمتر و به شکل پراکنده شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با عبور سامانه بارشی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری دما کاهش محسوسی خواهد داشت و در برخی از نقاط به هشت درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

زاهدی خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی دیگری از روز سه شنبه وارد استان می شود و تا پایان هفته به تناوب شاهد بارش برف در استان خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان یادآور شد: نهاوند، اسدآباد و بهار با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و گل‌تپه با سه درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.
۴۶

منبع: خبـرآنلاین