به گزارش زیرنویس از همدان، فرهنگ زمانی  با بیان اینکه اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۶۵ پلاک رفع تداخل شده در حالی که این میزان از سال ۹۴ تا سال ۱۴۰۰، ۱۹۶ پلاک بوده است. وی ادامه داد: در هفت شهرستان استان بیش از ۹۹ درصد رفع تداخلات اراضی کشاورزی و منابع ملی انجام شده […]

به گزارش زیرنویس از همدان، فرهنگ زمانی  با بیان اینکه اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴۶۵ پلاک رفع تداخل شده در حالی که این میزان از سال ۹۴ تا سال ۱۴۰۰، ۱۹۶ پلاک بوده است.

وی ادامه داد: در هفت شهرستان استان بیش از ۹۹ درصد رفع تداخلات اراضی کشاورزی و منابع ملی انجام شده به طوری که کشاورزان می‌توانند برای دریافت سند تک برگی به اداره ثبت شهرستان‌ها مراجعه کنند.

به گزارش زیرنویس از همدان، مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: پلاک‌های باقی مانده استان ۳۴۷ مورد است که تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی با تاکید بر شناسایی تغییر کاربری غیرمجاز تصریح کرد: در این راستا طی امسال بیش از برنامه ابلاغی و بالغ بر هزار و ۹۰۰ مورد شناسایی انجام شده است.

زمانی با اشاره به اینکه در بخش اعاده زمین به حالت اولیه ۱۱۱ مورد در سطح استان اجرا شده است گفت: همچنین ۵۴۰ مورد اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ از ابتدای سال تاکنون انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه نظارت بر مجوزهای تغییر کاربری مجاز ۷۱۴ مورد صورت گرفته است اضافه کرد: نظارت بر اراضی واگذاری ملی و دولتی ۳۸۵ مورد از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به کسب رتبه برتر در حوزه حفاظت از اراضی کشاورزی در کشور خاطرنشان کرد: ۶ هزار و ۱۴۵ نفر ساعت دوره‌های آموزشی و ترویجی در این بخش برگزار شده است.

 

منبع خبر: رکنـا