به گزارش خبرنگار مهر، میثم منتشلو شامگاه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرد: مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان سنندج برای فردا یکشنبه غیرحضوری شد. وی بیان کرد: به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر و بنا به پیشنهاد آموزش و پرورش و موافقت فرماندار، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی […]

به گزارش خبرنگار مهر، میثم منتشلو شامگاه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرد: مدارس ابتدایی شهری و تمامی مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان سنندج برای فردا یکشنبه غیرحضوری شد.

وی بیان کرد: به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر و بنا به پیشنهاد آموزش و پرورش و موافقت فرماندار، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی روستاهای این شهرستان فردا یکشنبه بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

منتشلو خاطرنشان کرد: همچنین مدارس ابتدایی شهرهای شهرستان سنندج برای فردا یکشنبه بصورت غیرحضوری خواهد بود.

وی همچنین به شروع به کار مدارس ابتدایی و پیش دبستانی روستایی و شهری شهرستان دیواندره در روز یکشنبه مورخه هشتم بهمن ماه پرداخت و تصریح کرد: براساس تصمیم فرماندار شهرستان (رئیس شورای آموزش و پرورش) به دلیل برودت هوا فردا یکشنبه هشتم بهمن ماه فعالیت تمامی مدارس روستایی در نوبت صبح در دوره ابتدایی با تأخیر و از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح آغاز خواهد شد.

مسؤول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: مراکز پیش‌دبستانی دیواندره و مدارس مقطع ابتدایی شهری در نوبت صبح فردا یکشنبه هشتم بهمن ماه نیز با تأخیر و از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

وی از غیرحضوری شدن مدارس روستاهای محور ژاورود و ژریژه شهرستان سروآباد در روز یکشنبه ۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ خبر داد و اضافه کرد: فعالیت تمام مدارس دوره‌های تحصیلی روستاهای محور ژاورود و ژریژه در نوبت صبح به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد و مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل است.

منتشلو در خصوص غیرحضوری شدن و تأخیر در شروع به کار برخی از مدارس شهرستان قروه بیان کرد: فردا یکشنبه فعالیت تمامی مدارس ابتدایی دوره اول و دوم سطح روستا در نوبت صبح به صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین تمامی مدارس ابتدایی دوره اول و دوم و متوسطه اول و دوم سطح شهر قروه با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد و مراکز پیش دبستانی نیز در این تاریخ تعطیل است.

وی از غیرحضوری شدن و تأخیر در شروع به کار برخی از مدارس منطقه سریش آباد در روز یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ خبر داد و اضافه کرد: فعالیت تمامی مدارس ابتدایی دوره اول و دوم سطح روستا در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد و تمامی مدارس ابتدایی دوره اول و دوم و متوسطه اول و دوم سطح شهر سریش‌آباد نیز با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد و مراکز پیش دبستانی در این تاریخ تعطیل است.

منبع: مـهر