به گزارش زیرنویس،سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: در پی بارش برف در محورهای کوهستانی، ماموران پلیس راه درابتدای محورها، خودروها را کنترل و در صورت همراه نداشتن زنجیر چرخ از ادامه مسیر جلوگیری می کنند. وی اضافه کرد: متاسفانه برخی رانندگان نیز بدون بررسی وضعیت  زنجیر چرخ  و لوازم ایمنی وارد محورهای کوهستانی می شوند […]

به گزارش زیرنویس،سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: در پی بارش برف در محورهای کوهستانی، ماموران پلیس راه درابتدای محورها، خودروها را کنترل و در صورت همراه نداشتن زنجیر چرخ از ادامه مسیر جلوگیری می کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی رانندگان نیز بدون بررسی وضعیت  زنجیر چرخ  و لوازم ایمنی وارد محورهای کوهستانی می شوند که نقص زنجیر چرخ آنان را در ادامه مسیر گرفتار می کند.

 کهزادی تصریح کرد: برخی رانندگان با وجود همراه داشتن زنجیرچرخ، استفاده از آن را جدی نمی گیرند و حتی قادر به بستن آن نیز نیستند.

وی ادامه  داد: در صورت ضرورت انجام سفر در جاده های ایلام به خصوص گردنه های قلندر و قلاجه، رانندگان خودروهای خود را به لوازم ایمنی، تجهیزات زمستانی و چراغ های مه شکن مجهز کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام تاکید کرد: سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو، همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه ایلام به رانندگان است.

 

منبع خبر: رکنـا