به گزارش زیرنویس به نقل از وزارت صمت، عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت که در رأس هیاتی به‌ منظور توسعه روابط تجاری به ازبکستان سفر کرده، امروز دو نشست مختلف با وزرای صنعت و توسعه سرمایه‌گذاری و انرژی برگزار کرد. وی در این نشست‌ ها به همراه مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه […]

به گزارش زیرنویس به نقل از وزارت صمت، عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت که در رأس هیاتی به‌ منظور توسعه روابط تجاری به ازبکستان سفر کرده، امروز دو نشست مختلف با وزرای صنعت و توسعه سرمایه‌گذاری و انرژی برگزار کرد.

وی در این نشست‌ ها به همراه مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل، سیدمحمد موسوی، معاون صنایع ماشین‌ آلات و تجهیزات و رضا محتشمی‌ پور، معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت ایران، با وزیر صنعت و توسعه سرمایه‌ گذاری ازبکستان دیدار و در خصوص توسعه همکاری‌ های طرفین به بحث و تبادل نظر پرداخت.

نشست بعدی وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران، با وزیر انرژی کشور ازبکستان برگزار شد و حاضران در این نشست در خصوص افزایش همکاری‌ های دو کشور در توسعه مبادلات در حوزه انرژی به گفتگو پرداختند.

نشست با تجار و فعالان اقتصادی ایرانی مستقر در کشور ازبکستان، از دیگر برنامه‌ های سفر علی‌ آبادی به این کشور آسیای میانه محسوب می ‌‎شود.

منبع خبر: رکنـا