پرسپولیس این روزها حواشی زیادی را در خود می‌بیند. قهرمان فصل قبل لیگ برتر بعد از رفتن یحیی گل‌محمدی دست به یک انتخاب عجیب زد و دستیار یحیی یعنی اوسمار را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد. انتخابی که موجی از انتقادات را روانه باشگاه پرسپولیس کرد و درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس این روزها […]

- پشت پرده شکست سنگین پرسپولیس در دبی

پرسپولیس این روزها حواشی زیادی را در خود می‌بیند. قهرمان فصل قبل لیگ برتر بعد از رفتن یحیی گل‌محمدی دست به یک انتخاب عجیب زد و دستیار یحیی یعنی اوسمار را به عنوان سرمربی جدید معرفی کرد. انتخابی که موجی از انتقادات را روانه باشگاه پرسپولیس کرد و درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس این روزها پیکان حملات سنگین هواداران پرسپولیس قرار گرفته است و به شدت تحت فشار قرار دارد.

کاروان پرسپولیس که این روزها در دبی اردو زده، بدون ملی پوشان خود تمرینات آماده سازی را دنبال می‌کند تا خودش را برای شروع نیم فصل دوم رقابت‌هاب لیگ برتر آماده کند. پرسپولیس یکشنبه در یک بازی دوستانه شکست سنگینی را متحمل شد و با ۵ گل به شباب الاهلی باخت تا انتقادات از درویش و سرمربی جدید پرسپولیس بیشتر از قبل شود.

شکست عجیبی که کاملا دور از انتظار بود و کسی توقع نداشت پرسپولیس مقابل این تیم اماراتی ۵ گل بخورد. پیگیری ما از اردوی پرسپولیس در امارات نشان می‌دهد این بازی یک داستان عجیب داشته و شاید همین موضوع یکی از دلایل اصلی شکست سنگین قرمزها بوده است. ماجرا از این قرار است که هیچکدام از اعضای پرسپولیس از جمله کادرفنی و بازیکنان نمی‌دانستند که قرار است یکشنبه مقابل شباب الاهلی بازی کنند.

روز شنبه کادرفنی پرسپولیس تمرینات بدنسازی سنگینی را برای بازیکنان در نظر گرفته بود و پرسپولیسی‌ها شنبه حدود یک ساعت وزنه زدند. آن‌ها نمی‌دانستند که قرار است یکشنبه در یک بازی دوستانه شرکت کنند و به همین دلیل تمرینات سنگین و فشرده بدنسازی را انجام دادند.

تیم شباب الاهلی قرار بود یکشنبه عصر در یک بازی دوستانه به مصاف تیم دیگری برود ولی با لغو آن بازی و حاضر نشدن حریفشان، به سراغ پرسپولیسی‌ها رفتند تا با این تیم بازی دوستانه برگزار کنند. پرسپولیسی‌ها هم با برگزاری این دیدار موافقت کردند ولی نتیجه‌ای که در این بازی به‌دست آمد تبدیل به موجی از انتقادات علیه کادرفنی و مدیریت این باشگاه شد و شرایط را بدتر از قبل کرد.

منبع: خبـر ورزشی