اولین موضع گیری علنی استقلال علیه آقای سرمربی!
اولین موضع گیری علنی استقلال علیه آقای سرمربی!

باشگاه استقلال برای اولین بار علیه سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش زیرنویس، علی خطیر و جواد نکونام ماه ها است با هم اختلاف دارند و اگرچه در یکی دو ماه گذشته بین آنها صلح برقرار شد اما هرگز رابطه این دو نفر دلی با هم خوب نشد و فقط طرفین برای منافع باشگاه ترجیح داده بودند کنار هم کار کنند.

در این بین جواد نکونام چند باری علیه علی خطیر واکنش نشان داده بود اما مدیرعامل استقلال صلاح ندانست روبروی سرمربی تیمش بایستد تا به این شکل آبی ها وارد حاشیه نشوند.

با این حال لغو غیرمنتظره اردوی امارات از سوی جواد نکونام آن هم در شرایطی که باشگاه همه هزینه های آن را پرداخت کرده بود باعث شد تا استقلال در فاصله کمتر از دو ساعت، دو اطلاعیه جداگانه در این خصوص در رسانه رسمی خود منتشر و البته به صورت غیر مستقیم به سرمربی این تیم به خاطر تصمیم غیر منتظره اش انتقاد کند.

در بخشی از اطلاعیه  باشگاه استقلال آمده است که نکونام برای دومین بار اقدام به لغو اردوی این تیم در کشور امارات کرده است: «این برای دومین بار است که اردوی خارجی استقلال در نیم فصل لغو می شود. پیش از این نیز یک بار باشگاه استقلال در آستانه عقد قرارداد برپایی اردوی ده روزه رایگان در امارات بود که جواد نکونام اعلام کرد تمایلی به اردوی خارجی ندارد. سرمربی استقلال هفته گذشته درخواست برپایی اردوی خارجی را مطرح کرد و این بار باشگاه با صرف هزینه دست به فراهم کردن مقدمات برپایی اردوی ۸ روزه در امارات، تهیه بلیت، رزرو هتل، تهیه زمین و امکانات تمرین و ریکاوری، توافق و تعیین دو بازی دوستانه زد که متاسفانه برای بار دوم سرمربی استقلال از برپایی اردوی خارجی منصرف شد.»

در بخشی از اطلاعیه دوم هم نوشته شده که در پی لغو اردوی آماده سازی استقلال در امارات، برخی افراد به نیت تخریب، مدعی شدند دلیل لغو اردو کمبود بازیکن بوده است اما برابر با لیست موجود در باشگاه استقلال، کاروان تیم قرار بود صبح فردا ۴۷نفره به دبی پرواز کند.

اگرچه علی خطیر ترجیح داد به طور مستقیم علیه نکونام صحبت نکند اما به طور قطع بیانیه باشگاه با نظر او بوده و این اولین واکنش رسمی باشگاه علیه اقدامات و تصمیمات سرمربی آبی هاست.

منبع خبر: رکنـا