به گزارش زیرنویس، اوسمار ویرا که به عنوان دستیار یحیی گل محمدی فعالیت می کرد و چندان رزومه ای به عنوان سرمربی ندارد، در همین چند روز که به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده، فشار زیادی از سوی هواداران و برخی از پیشکسوتان باشگاه تحمل می کند. در این بین شکست سنگین ۵ بر صفر پرسپولیس در بازی […]

به گزارش زیرنویس، اوسمار ویرا که به عنوان دستیار یحیی گل محمدی فعالیت می کرد و چندان رزومه ای به عنوان سرمربی ندارد، در همین چند روز که به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده، فشار زیادی از سوی هواداران و برخی از پیشکسوتان باشگاه تحمل می کند.

در این بین شکست سنگین ۵ بر صفر پرسپولیس در بازی دوستانه برابر شباب الاهلی، اوضاع را برای اوسمار ویرا سخت تر هم کرده است و بسیاری از هواداران این تیم به انتخاب او معترض شده اند.

باشگاه پرسپولیس برای کاهش هزینه های باشگاه اقدام به انتخاب اوسمار ویرا کرد اما او خیلی زودتر از حد انتظار فشار را روی شانه هایش احساس می کند چون جانشین سرمربی ای شده که ۳ بار این تیم را قهرمان کرده است.

البته گفته می شود بیشتر بازیکنان پرسپولیس رابطه خوبی با اوسمار دارند و می توانند به او در راه خروج از این فشار کمک کنند.

 

 

منبع خبر: رکنـا