در بازی دوستانه مارس سال گذشته، آرژانتین با تیم ملی کوراسائو دیدار کرد و آنها را ۷-۰ شکست داد. دروازه‌بانی که در آن بازی ۷ گل دریافت کرد پیراهن لیونل مسی را با خود به خانه برد. الوی روم، دروازه‌بان ۳۴ ساله در عین حال به همین تعداد سیو انجام داد تا از گلهای بیشتر […]

- عجیب‌ترین اتفاق در دنیای فوتبال؛ مسی پیراهن این دروازه‌بان را گرفت!

در بازی دوستانه مارس سال گذشته، آرژانتین با تیم ملی کوراسائو دیدار کرد و آنها را ۷-۰ شکست داد. دروازه‌بانی که در آن بازی ۷ گل دریافت کرد پیراهن لیونل مسی را با خود به خانه برد. الوی روم، دروازه‌بان ۳۴ ساله در عین حال به همین تعداد سیو انجام داد تا از گلهای بیشتر جلوگیری کند.

الوی گفت: «همه پیراهن مسی را می‌خواهند. کوکو مارتینا کاپیتان تیم‌مان گفته بود که من پیراهن مسی را می‌خواهم. بنابراین من کلا امیدم را از دست داده بودم و با خودم گفتم که می‌توانم پیراهنم را با امیلیانو مارتینس عوض کنم. او دروازه‌بانی در سطح جهانی است. بنابراین مسی را فراموش کردم. در طول بازی چند سیو مقابل مسی انجام دادم و در بین دو نیمه با هم به سمت رختکن می‌رفتیم. به او گفتم پیراهنت را به من می‌دهی؟ او گفت باشه بعد از بازی این کار را می‌کنیم. با خودم فکر کردم که حتما این حرف را به خیلی‌ها می‌زند بنابراین باز هم انتظارش را نداشتم. در نیمه دوم هم چند سیو مقابل او انجام دادم و در پایان بازی به او گفتم: پیراهنت را به من می‌دهی؟ او گفت البته. و برگشت و پیراهنش را درآورد و گفت تو دروازه‌بان خوبی هستی و خوب بازی کردی. وقتی بیرون می‌رفتم مسی به من گفت: می‌توانم پیراهن تو را داشته باشم؟ تعجب کردم و در دلم گفتم چرا مسی باید پیراهن من را بخواهد؟ آن را به او دادم و دست دادیم.»

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی