به گزارش زیرنویس، وحدت حنانوف در بازی شب گذشته تاجیکستان برابر امارات در ترکیب ثابت به میدان رفت، او یک گل زد و یکی از ضربات پنالتی تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا نقش مهمی در صعود تاریخی تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا داشته باشد. در همین شب تاریخی […]

به گزارش زیرنویس، وحدت حنانوف در بازی شب گذشته تاجیکستان برابر امارات در ترکیب ثابت به میدان رفت، او یک گل زد و یکی از ضربات پنالتی تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا نقش مهمی در صعود تاریخی تاجیکستان به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا داشته باشد.

در همین شب تاریخی وحدت حنانوف برادرش را هم از دست داد اما در اتفاقی عجیب باشگاه پرسپولیس هیچ واکنشی به این ۲ اتفاق مهم برای بازیکن تیمش نشان نداد.

این فقط مربوط به پرسپولیس نیست و معولا کارکرد رسانه رسمی باشگاه ها به  موارد ساده و دم دستی تقلیل یافته و اینکه صرفا قبل از هربازی پوستر منتشر کنند و البته با صدور بیانیه های گاه و بی گاه به جان رقبایشان و البته داور بیفتند.

از باشگاه های بزرگ دنیا که در بخش رسانه ای پیشرو هستند که بگذریم، نگاهی به باشگاه های سطح پایین تر هم نشان می دهد که چقدر باشگاه ها از انجام کار رسانه ای عاجز هستند و چقدر در این زمینه عقب هستند، در این حد که مهمترین اخبار در مورد بازیکنان تیم شان در رده ملی هم پوشش داده نمی شود.

منبع خبر: رکنـا