به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اتلتیکو مادرید با پیروزی برابر سویا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا توانست راهی دیدار نیمه نهایی شود و حالا باید برای صعود به فینال به مصاف اتلتیک بیلبائو برود.  این بازی قرار است در تاریخ نوزدهم بهمن‌ماه برگزار شود، اما این در حالی است که […]

- ناراحتی شدید اتلتیکویی‌ها برای تاریخ دربی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اتلتیکو مادرید با پیروزی برابر سویا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا توانست راهی دیدار نیمه نهایی شود و حالا باید برای صعود به فینال به مصاف اتلتیک بیلبائو برود. 

این بازی قرار است در تاریخ نوزدهم بهمن‌ماه برگزار شود، اما این در حالی است که دربی حساس مادرید قرار است چهار روز پیش از آن و در روز یکشنبه انجام شود و این موضوع باعث ناراحتی شدید مدیران و کادر فنی این تیم شده است. 

دیه‌گو سیمئونه پیش از این در گفتگو با خبرنگاران اعتراضش را نسبت به این برنامه دشوار و فشرده ابراز کرده بود، اما کادناسر مدعی شده که بعید به نظر می‌رسد که تغییری در تاریخ برگزاری این مسابقه برابر رئال مادرید صورت بگیرد. 

اتلتیکو امیدوار است که این دیدار از روز یکشنبه به روز شنبه موکول شود تا آن‌ها یک روز بیشتر فرصت برای استراحت و آماده‌سازی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی داشته باشند. انتظار می‌رود که این باشگاه درخواست رسمی برای تغییر تاریخ را در طی چند روز آینده به لالیگا ارسال کند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا