قیمت طلا و سکه در شروع سومین روز هفته با افزایش شارپی قیمت دلار همراه شد. رشد قیمت در بازارهای مالی متعاقب افزایش ریسک‌های سیاسی رخ داد و موجب رشد قیمت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی سکه امامی شد. یکشنبه شب به وقت تهران سه نظامی آمریکایی در حمله شبانه پهپادی به یک پایگاه […]

- سقف شکنی قیمت سکه /تمام‌بهار یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان گران شد!

قیمت طلا و سکه در شروع سومین روز هفته با افزایش شارپی قیمت دلار همراه شد. رشد قیمت در بازارهای مالی متعاقب افزایش ریسک‌های سیاسی رخ داد و موجب رشد قیمت یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی سکه امامی شد.

یکشنبه شب به وقت تهران سه نظامی آمریکایی در حمله شبانه پهپادی به یک پایگاه آمریکایی در اردن کشته و دست‌کم ۲۵ پرسنل نظامی نیز زخمی شدند. این موضوع واکنش‌های زیادی را از سوی مقامات آمریکایی به همراه داشت و مورد توجه معامله‌گران بازار ارز و طلا قرار گرفت.

گفتنی است علاوه بر رشد قیمت دلار، انس جهانی طلا نیز در لحظه نگارش این گزارش رشد ۱۴ دلاری دارد و با قیمت ۲۰۳۲ دلاری در حال معامله است.

سکه امامی امروز دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ با افزایش یک میلیون و ۲۵۲ هزار تومانی به قیمت ۳۳ میلیون و ۹۰۷ هزار تومان رسیده است. سکه‌ بهار افزایش ۸۰۰ هزار تومانی دارد و روی قیمت ۳۰ میلیون و ۷۳۰ هزار تومانی ایستاده است.

گفتنی است نیم‌سکه، افزایش ۴۵۰ هزار تومانی دارد و با رقم ۱۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومانی معامله می‌شود و ربع سکه با رشد ۴۵۰ هزار تومانی با قیمت ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان در حال معامله است. سکه گرمی افزایش ۱۵۰ هزار تومانی دارد و با قیمت ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومانی در حال معامله است.

قیمت طلا در شروع معاملات امروز با قیمت سکه همراه شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار افزایش ۳۵۸ هزار تومانی دارد و با رقم ۱۲ میلیون ۴۷۱ هزار تومانی در حال معامله است. هر گرم طلای ۱۸ عیار رشد ۸۱ هزار و ۵۰۰ تومانی دارد و روی رقم دو میلیون و ۸۷۸ هزار تومانی ایستاده است. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم دو میلیون و ۸۴۰ هزار تومانی در حال معامله است.

حباب سکه‌ در لحظه نگارش این گزارش روند متوازنی ندارد. حباب سکه امامی ۲۴۹ هزار تومان، ربع سکه ۲۰۳ هزار تومان و سکه گرمی ۲۸ هزار تومان افزایش دارد. حباب سکه‌ بهار و نیم‌سکه نیز به ترتیب ۱۸۹ هزار تومان و ۴۵ هزار تومان کاهش دارد.

۲۲۰

منبع: خبـرآنلاین