لبرون جیمز وقتی برای اولین بار با مایکل جردن اسطوره NBA ملاقات کرد، بهت‌زده شد. ستاره ۳۹ ساله بسکتبال که وقتی برای اولین بار با اسطوره شیکاگو بولز ملاقات کرد دوم دبیرستان بود، گفت که وقتی جردن مقابل او ایستاد شوکه ‌شد. «وقتی برای اولین بار مایکل جردن را ملاقات کردم، به معنای واقعی کلمه […]

- یک اسطوره از ملاقات با مایکل جردن می‌گوید؛ نمی‌توانستم آن لحظه را باور کنم/ او مسیح سیاه‌پوست من بود

لبرون جیمز وقتی برای اولین بار با مایکل جردن اسطوره NBA ملاقات کرد، بهت‌زده شد. ستاره ۳۹ ساله بسکتبال که وقتی برای اولین بار با اسطوره شیکاگو بولز ملاقات کرد دوم دبیرستان بود، گفت که وقتی جردن مقابل او ایستاد شوکه ‌شد. «وقتی برای اولین بار مایکل جردن را ملاقات کردم، به معنای واقعی کلمه نمی‌توانستم باور کنم که او است. این شخص برای من شبیه عیسی مسیح بود. او برای من مسیح سیاه‌پوست بود.»

ستاره لیکرز توضیح داد که وقتی قهرمانش در بسکتبال را ملاقات کرد، با ماوریک کارتر، دوست نزدیک و مدیر جیمز از سال ۲۰۰۶، در شیکاگو بوده است. «گفتم اوه خدای من، فکر نمی‌کردم واقعی باشد. اصلا فکر نمی‌کردم مایکل جردن واقعی باشد. فکر می‌کردم او در تلویزیون زندگی می‌کند.»

جیمز مانند جردن به یک سوپراستار تبدیل شد و در فوریه گذشته بهترین گلزن تاریخ NBA شد. جیمز چنان طرفدار جردن بود که وقتی جردن در سال ۱۹۹۳ بعد از به قتل رسیدن پدرش اعلام بازنشستگی کرد، گریه کرد. جردن در سال ۱۹۹۵ به لیگ بازگشت، اما جیمز جوان هنوز با فکر جدایی او احساساتی می‌شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی