ورزشگاه زیبای کینگدام آرنا شهر ریاض امشب با برگزاری دیدار دوستانه بین الهلال و اینترمیامی افتتاح شد؛ دیداری که در نهایت با برتری ۴-۳ الهلال به پایان رسید. شروع بازی آنقدر برای الهلال خوب بود که در توییتر برای رقیب آمریکایی کری خواندند. الکساندر میتروویچ در دقیقه ۱۰ گل نخست را برای الهلال زد، سپس […]

- استقبال سعودی‌ها از مسی و یارانش با ۴ گل!/ لئو بیرون رفت، تیمش شکست خورد

ورزشگاه زیبای کینگدام آرنا شهر ریاض امشب با برگزاری دیدار دوستانه بین الهلال و اینترمیامی افتتاح شد؛ دیداری که در نهایت با برتری ۴-۳ الهلال به پایان رسید.

شروع بازی آنقدر برای الهلال خوب بود که در توییتر برای رقیب آمریکایی کری خواندند. الکساندر میتروویچ در دقیقه ۱۰ گل نخست را برای الهلال زد، سپس عبدالله الحمدان دقیقه ۱۳ فاصله را بیشتر کرد. لوئیس سوارس با گلزنی در دقیقه ۳۴ فاصله را کمتر کرد، اما میچل برزیلی در دقیقه ۴۴ گل سوم را برای الهلال به ثمر رساند. اما نیمه دوم صورتی‌ها به بازی برگشتند و با گل‌های لیونل مسی در دقیقه ۴۴ از روی نقطه پنالتی و داوید روئیس در دقیقه ۵۵ کار را به تساوی کشاندند. اما الهلال که نیمه دوم خوبی نداشت پس از بیرون رفت لیونل مسی، موفق شد در دقیقه ۸۸ توسط مالکوم به گل چهارم و برتری برسد.

اینترمیامی در دیدار دوستانه بعدی‌اش پنج‌شنبه شب از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف النصر خواهد رفت تا بار دیگر شاهد نبرد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باشیم.

ببینید:

منبع: خبـر ورزشی