مناف هاشمی: قهرمانان المپیک ۱۰ میلیارد تومان پاداش می‌گیرند
مناف هاشمی: قهرمانان المپیک ۱۰ میلیارد تومان پاداش می‌گیرند

به گزارش زیرنویس، سی‌ودومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز‌ (سه‌شنبه، ۱۰ بهمن) در محل کمیته برگزار. در پایان این نشست، مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص مصوبات هیات اجرایی و همچنین جلساتی که تاکنون با مسوولان و کادر فنی فدراسیون‌های المپیکی داشته‌اند توضیحاتی ارائه کرد. وی در ابتدا اظهار داشت: […]

به گزارش زیرنویس، سی‌ودومین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز‌ (سه‌شنبه، ۱۰ بهمن) در محل کمیته برگزار. در پایان این نشست، مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص مصوبات هیات اجرایی و همچنین جلساتی که تاکنون با مسوولان و کادر فنی فدراسیون‌های المپیکی داشته‌اند توضیحاتی ارائه کرد.

وی در ابتدا اظهار داشت: با ۵ فدراسیون المپیکی بعد از جلسه هیأت اجرایی قرار داشتیم و برنامه برخی فدراسیون‌ها دچار تداخل شد و به همین دلیل کمی با تاخیر خدمت شما رسیده‌ایم.

مناف هاشمی خاطرنشان کرد: سی‌ودومین جلسه هیأت اجرایی به ۳ دستور کار برگزار شد. دستور کار اول درمورد پاداش پای سکوی ورزشکاران و المپیکی‌های عزیز در پاریس بود. دستور دوم درمورد گزارش کمیسیون صلح و ورزش بود و چند موضوع خارج از دستور که شامل کمک‌هایی بود که باید برای برخی فدراسیون‌ها صورت می‌گرفت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک عنوان کرد: پاداش پای سکو برای قهرمانان در المپیک پاریس ۱۰ میلیارد تومان درنظر گرفته‌ایم که مصوب هم شد. برای ورزشکارانی که مدال نقره کسی کنند ۴ میلیارد تومان و برای مدال برنز هم ۲ میلیارد تومان مصوب شد.

ادامه دارد…





منبع: فارس