جهانبخش: برای تیم ملی مهم بود از ابتدای جام ملت‌ها اقتدار خود را نشان دهد
جهانبخش: برای تیم ملی مهم بود از ابتدای جام ملت‌ها اقتدار خود را نشان دهد

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از قطر، علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم ایران و سوریه، اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که توانستیم مرحله گروهی را با شرایط خیلی خوب سپری کنیم. ۳ بازی خیلی خوب انجام دادیم و به اهدافی که داشتیم رسیدیم. وی افزود: همانطور که سرمربی تیم گفت، بازی […]

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس از قطر، علیرضا جهانبخش در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم ایران و سوریه، اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که توانستیم مرحله گروهی را با شرایط خیلی خوب سپری کنیم. ۳ بازی خیلی خوب انجام دادیم و به اهدافی که داشتیم رسیدیم.

وی افزود: همانطور که سرمربی تیم گفت، بازی با سوریه خیلی سخت است. به همه تیم‌هایی که مقابلشان بازی می‌کنیم احترام می‌گذاریم. سوریه یک تیم کاملا فیزیکی است. در زمین خیلی می‌دوند. از شرایط خیلی خوبی برخوردار بودند. تیم قابل احترامی هستند. در این چند روزاز نظر شرایط تاکتیکی، ذهنی و بدنی سعی کردیم خودمان را آماده کنیم. همه بازی‌ها مثل یک فینال هستند. جزئیات و لحظه‌ها می‌توانند شرایط را رقم بزنند. در بازی‌هایی که برگزار شده دیدید که لحظه‌ها، شرایط را تغییر دادند.

*تلاش می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم

بازیکن تیم ملی گفت: می‌دانیم که چقدر مهم است در طول بازی تمرکز لازم را برای عملکرد خوب داشته باشیم. بچه‌ها از نظر روحی و فیزیکی برای این بازی آماده هستند. ان‌شاالله مثل بازی قبل نمایش خوبی داشته باشیم. می‌دانیم چقدر برای کشور و مردم این بازی‌ها اهمیت دارد. همه ما یک هدف داریم. برای رسیدن به آرزویی که در این تورنمنت داریم تلاش می‌کنیم. از فردا که اولین بازی حذفی ما است تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و سربلند از این بازی خارج شویم.

*در بازی فردا جای اشتباه وجود ندارد

جهانبخش درمورد اینکه ایران جزو قدرت‌هایی بوده که ثبات خودش را حفظ کرده، عنوان کرد: برای ما خیلی مهم بود که با اقتدار تیمی، از اول این تورنمنت نشان بدهیم برای هدفی که داریم آماده هستیم. بازی فردا با مرحله گروهی یک تفاوت بزرگ دارد؛ در مرحله گرووهی تغییرات ایجاد شد. کادرفنی بازیکنان را جا به جا کرد. اشتباهات فردی را با توجه به اینکه ۳ بازی بود، می‌شد جبران کرد ولی در بازی فردا جای اشتباه وجود ندارد. کوچکترین اشتباه می‌تواند اتفاقاتی را رقم بزند که هر تیمی از تورنمنت خارج شود.

*انتظارات از تیم ملی بالا رفته است

وی افزود: می‌دانیم ۳ برد قبلی و بازی‌های خوبی که انجام دادیم، انتظارات را بیشتر کرده است ولی بازی فردا کاملا متفاوت است. باید در هر لحظه چه از نظر فردی و چه از نظر تیمی، صددرصد آماده باشیم. باید آنچه کادرفنی می‌خواهد را لحظه به لحظه در زمین پیاده کنیم تا به امیدخدا به پیروزی و هدف بزرگی که داریم برسیم.

پایان پیام/





منبع: فارس