با نزدیک شدن به فصل بهار تقاضا برای خرید مانتو چندین برابر می شود. به جرات می توان گفت مانتو بخش زیادی از کمد لباس خانم ها را به خود اختصاص می دهد. از آنجایی که از این آیتم به فراوانی در استایل خانم های ایرانی استفاده می شود، طبیعی است که تقاضا برای خرید […]

با نزدیک شدن به فصل بهار تقاضا برای خرید مانتو چندین برابر می شود. به جرات می توان گفت مانتو بخش زیادی از کمد لباس خانم ها را به خود اختصاص می دهد. از آنجایی که از این آیتم به فراوانی در استایل خانم های ایرانی استفاده می شود، طبیعی است که تقاضا برای خرید آن بیشتر از سایر لباس ها باشد. همانطور که می دانید مدل مانتوهای زیادی در مزون های لباس وجود دارد. از این رو پیدا کردن مدلی که با سلیقه شما مطابقت داشته باشد کار چندان سختی نیست. اما پیدا کردن پارچه ای که کیفیت بالایی داشته باشد و بتوانید با آن انواع مدل مانتو را بدوزید کار سختی است. اگر به دنبال یک پارچه فوق العاده و پرمخاطب هستید، بهتر است پارچه کرپ مازراتی را برای بهار امسال انتخاب کنید. در ادامه انواع مدل مانتو با کرپ مازراتی را به شما معرفی خواهیم کرد.

بررسی انواع مدل مانتو با کرپ مازراتی

یکی از پرفروش ترین پارچه ها در فصل بهار پارچه کرپ مازراتی است. بیشترین تقاضا برای خرید این پارچه از سمت مزون های لباس است. آن ها به خوبی می دانند که خانم های شیک پوش چقدر به این پارچه علاقه دارند. از طرفی کیفیت پارچه کرپ مازراتی آن ها را مجاب می کند تا برای خرید این پارچه اقدام کنند. در ادامه چند مدل مانتو با کرپ مازراتی که این روزها بسیار ترند شده و طرفدار زیادی دارد را با هم بررسی خواهیم کرد.

مانتوهای شیک با مدل آستین زیبا

مانتو کرپ

برای داشتن یک استایل زیبا باید نهایت خلاقیت و خوش سلیقگی خود را به کار ببرید. توجه به عناصر مختلف مانتو و طراحی مدلی جذاب برای قسمت های مختلف باعث می شود در مجموع استایل شما شیک تر به نظر برسد. یکی از قسمت های مانتو که در زیباتر به نظر رسیدن آن تاثیر زیادی دارد، آستین است. برای دوخت آستین می توانید از مدل های مختلف در بازار و مزون های لباس ایده بگیرید. با کمی جستجو متوجه می شوید که یکی از زیباترین مدل آستین ها، آستین های لاله ای هستند. آستین لاله ای یکی از مدل هایی است که برندها و طراحان لباس از آن به فراوانی در محصولات خود استفاده می کنند. اگر شما نیز قصد دارید برای خود یک استایل زیبا و متفاوت را رقم بزنید بهتر است این بار از مدل آستین لاله ای برای دوخت مانتو خود بهره ببرید.

 

برای دوخت این مدل آستین باید پارچه ای را انتخاب کنید که ایستایی متوسط و مناسبی داشته باشد. پارچه هایی که ایستایی بالا دارند فرم پذیری کمی دارند. از طرفی پارچه های ریزش دار نیز نمی توانند ظاهر لوکسی را برای مانتو شما ایجاد کنند. پارچه کرپ مازراتی یکی از پارچه هایی است که با ایستایی مناسب خود می تواند شما را برای دوخت این مدل آستین همراهی کند. دوخت مدل آستین لاله ای کمی دشوار است. استفاده از پارچه هایی که دوخت سختی دارند این مشکل را دو چندان می کند. پارچه کرپ مازراتی بسیار خوش دوخت بوده و یکی از پارچه های مورد علاقه دوزندگان لباس است. این مدل مانتو با کرپ مازراتی می تواند یک ایده جذاب برای استایل شما در ایام عید نوروز باشد.

 

مدل مانتو جلو بسته و راحت با پارچه کرپ مازراتی

مانتو کرپ

اگر بخواهید از یک مدل زیبا و در عین حال راحت نام ببرید بی شک انتخاب بسیاری از شما مانتوهای جلو بسته است. مانتوهای جلو بسته تن خور بسیار زیبایی دارند. از طرفی ست کردن آن ها نیز کار راحتی است. از این مدل مانتو بیشتر برای دیدارهای دوستانه و ملاقات های روزمره استفاده می شود. همانطور که می دانید خوش پوش بودن مختص به زمان و مکان خاصی نیست. خانم های شیک پوش و باوقار همیشه و همه جا آراسته و خوش لباس ظاهر می شوند. آن ها با کمی خلاقیت از یک مانتو جلو بسته ساده یک اثر هنری و خاص خلق می کنند. شما نیز می توانید با ایجاد برش های مختلف ظاهر مانتو خود را متحول کنید.

اگر تجربه استفاده از مانتوهای جلو بسته را داشته باشید به خوبی می دانید که احتمال چروک شدن این مدل مانتو بیشتر از سایر مدل ها است. به همین دلیل بهتر است از پارچه ای برای دوخت آن استفاده کنید که چروک پذیری کمی دارد. پارچه کرپ مازراتی یکی از پارچه هایی است که چروک پذیری ناچیزی دارد. از طرفی اتوپذیری این پارچه بسیار خوب بوده و به راحتی چروک های آن برطرف می شود. این مدل مانتو با کرپ مازراتی در بین دختران طرفدار زیادی دارد. راحتی این مدل مانتو با کرپ مازراتی برای استفاده در فصل بهار شما را شگفت زده می کند. دوخت مدل مانتو جلو بسته بسیار راحت است. این راحتی با پارچه کرپ مازراتی چندین برابر می شود. اگر مهارت کمی در خیاطی داشته باشید، باز هم می توانید این مدل مانتو با کرپ مازراتی را بدوزید.

مانتوهای بلند و زیبا مناسب فصل بهار

مانتو کرپ

مانتوهای بلند و عبایی یکی از پرفروش ترین آیتم ها در میان مانتوهای دیگر است. کاربردی بودن مانتوهای بلند یکی از دلایل محبوبیت آن ها است. اگر شما نیز به دنبال یک مانتو کاربردی برای محل کار و استفاده روزمره خود هستید، بهتر است مانتوهای بلند را امتحان کنید. بسته به سلیقه خود می توانید یقه های مختلف را بر روی مانتوی خود پیاده کنید. یقه های آمریکایی و انگلیسی از پرکاربردترین یقه ها برای دوخت مانتوهای بلند هستند. در نظر داشته باشید که می توانید مانتو خود را به شکل اورسایز و یا جذب بدوزید. این مدل مانتو دست شما را در طراحی و دوخت مدل های مختلف باز می گذارد.

برای دوخت این مدل مانتو بهتر است از پارچه هایی استفاده کنید که ایستایی متوسطی دارند. این پارچه ها در عین حال که یک ظاهر لوکس و شیک را برای شما فراهم می کنند، فرم پذیر بوده و امکان دوخت مدل های مختلف را به شما می دهند. از طرفی پارچه هایی که چروک پذیری زیاد دارند برای دوخت این مدل مانتو مناسب نیستند. پارچه انتخابی شما باید چروک پذیری کمی داشته باشد و بتواند شکل اولیه خود را در زمان طولانی حفظ کند. پارچه کرپ مازراتی تمامی این خصوصیات را دارد. به همین دلیل یک پارچه ایدئال برای دوخت مدل مانتوهای عبایی و بلند است. این مدل مانتو با کرپ مازراتی می تواند یک انتخاب منحصر به فرد برای حضور شما در جمع دوستانتان باشد.

مدل مانتو و شلوارهای ست با پارچه کرپ مازراتی

مانتو کرپ

یکی از چیزهایی که کار شما را برای داشتن یک استایل شکیل و آراسته راحت می کند، استفاده از ست های مانتو و شلوار است. همه خانم های ایرانی به این ست جذاب در کمد لباس های خود احتیاج دارند. آن ها می توانند از مانتو شلوار خود برای حضور در مراسم های رسمی و جلسات اداری بهره ببرید. همچنین می توانند از ست مانتو و شلوار خود برای مهمانی ها و ایام عید نوروز نیز استفاده کنند. اگر قصد دوخت این ست جذاب را دارید کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید تا مانتو و شلوار شما ظاهر مجلسی تری پیدا کند. استفاده از مدل مانتوهای کتی و اورسایز برای دوخت این ست های جذاب از سوی طراحان لباس به شدت توصیه می شود. همچنین می توانید از شلوارهای مام استایل یا بگ در کنار مانتوی خود استفاده کنید و زیبایی ست خود را چندین برابر کنید.

همه شما به خوبی می دانید دوخت مدل مانتو و شلوار ست با پارچه های ریزش دار امکان پذیر نیست. این پارچه ها نمی توانند ظاهر لوکسی را برای شما فراهم کنند. از طرفی پارچه هایی که آهار زیادی دارند نیز امکان دوخت مدل های زیادی را به شما نمی دهند. در عوض پارچه هایی مثل پارچه کرپ مازراتی که آهار متوسطی دارند می توانند در عین حال که یک استایل گران قیمت را برای شما به ارمغان می آورند، امکان دوخت مدل های مختلف را نیز برای شما فراهم کنند. این مدل مانتو با کرپ مازراتی یکی از بهترین گزینه ها برای خانم های شیک پوش و خاص پسند است. برای تکمیل استایل خود می توانید یک ست کیف کفش زیبا که از نظر رنگ با مانتو و شلوار شما همخوانی دارد را انتخاب کنید و برای خود یک استایل جذاب و در عین حال متفاوت را رقم بزنید.

مدل شنل‌های زیبا و ترند با پارچه کرپ مازراتی

مانتو کرپ

اگر به دنبال یک مدل مانتو فانتزی و ترند هستید، این قسمت برای شما است. شنل یکی از آیتم هایی است که در چند سال اخیر توانسته است توجه خانم ها را به سمت خود جلب کند. مدل شنل های متفاوتی در بازار وجود دارد که می توانید از آن ها برای دوخت مانتوی خود استفاده کنید. اما در نظر داشته باشید چیزی که استایل شما را از سایرین متفاوت می کند طراحی های نو و تازه است. شما باید بتوانید بسته به سلیقه خود یک مدل شنل زیبا را انتخاب کرده و اقدام به دوخت آن کنید. برای مثال می توانید از شنل های جلو باز یا جلو بسته استفاده کنید. حتی می توانید برای شنل خود از کلاه بهره ببرید. تمامی این موارد برای دوخت شنل امکان پذیری هستند. تنها کافی است از یک پارچه خوش دوخت استفاده کنید تا بتوانید مدل مورد نظرتان را با آن بدوزید.

یکی از خوش دوخت ترین پارچه های موجود در بازار از نظر دوزندگان لباس، پارچه کرپ مازراتی است. پارچه کرپ مازراتی اجازه دوخت مدل های مختلف را به شما می دهد. این پارچه دست شما را در طراحی و دوخت مانتو مورد نظرتان باز می گذارد. از طرفی شما برای دوخت مدل مانتو شنلی به یک پارچه با ایستایی متوسط نیاز دارید. اگر پارچه شما آهار زیادی داشته باشد، ظاهر پفدار و بدی را برای شنل شما ایجاد می کند. این مدل مانتو با کرپ مازراتی می تواند به زیباترین شکل ممکن در استایل شما ظاهر شود و توجه مخاطب را به خود جلب کند.

مانتوهای کتی با یقه‌های بزرگ

مانتو کرپ

اکثریت طراحان لباس معتقد هستند که مانتوهای کتی جزو آیتم های ضروری برای هر خانم شیک پوشی هستند. اگر شما نیز از این مانتوها استفاده کرده باشید می دانید که چقدر این مانتوها می توانند به شما برای ساخت یک استایل زیبا و شیک کمک کنند. ظاهر ساده و در عین حال جذاب مانتوهای کتی می تواند استایل شما را از شکل ساده و تکراری به ظاهری خاص و هیجان انگیز تبدیل کند. برای زیباتر شدن مانتو خود می توانید از مدل یقه های متفاوت در آن بهره ببرید. یقه های انگلیسی و آمریکایی جزو یقه هایی هستند که طرفدار زیادی دارند. اما اگر دوست دارید در ظاهر خود کمی تفاوت ایجاد کنید بهتر است اینبار کمی جسور باشید و طراحی متفاوتی را برای این یقه ها در نظر بگیرید. یکی از شگردهای طراحان لباس برای متفاوت کردن محصولاتشان استفاده از یقه های بزرگ و پهن است.

این یقه ها می توانند در عین حال که زیبایی استایل شما را حفظ می کنند به آن رنگ و بوی تازه ای ببخشند. با تهیه این مدل مانتو می توانید مطمئن باشید که به یکی از عضوهای ثابت استایل شما تبدیل خواهد شد. پس بهتر است برای دوخت این مدل مانتو از پارچه هایی استفاده کنید که دوام و ماندگاری بالایی دارند. پارچه کرپ مازراتی یکی از پارچه هایی است که به کیفیت بالا و مواد اولیه مرغوب معروف است.

منبع خبر: رکنـا