یووا بخاطر عشقش به یوگو زندگی عجیبی را پشت سر گذاشت اما در نهایت چه بر سرش آمد؟! بو یووا یا دوشیزه آمی دختر بویو جون و بانو سوهی است. از او به عنوان شاهزاده خانم و بانو یاد می‌شود، بنابراین او به عنوان نوه پادشاه قبلی موقعیت سلطنتی دارد. یووا در قسمت هشتم سریال […]

یووا بخاطر عشقش به یوگو زندگی عجیبی را پشت سر گذاشت اما در نهایت چه بر سرش آمد؟! بو یووا یا دوشیزه آمی دختر بویو جون و بانو سوهی است.

از او به عنوان شاهزاده خانم و بانو یاد می‌شود، بنابراین او به عنوان نوه پادشاه قبلی موقعیت سلطنتی دارد. یووا در قسمت هشتم سریال امپراطور افسانه‌ها به گوگوریو نقل مکان می‌کند و به عنوان نامزد پادشاه سایو زندگی میکند.

یووا به دلیل عشقش به یوگو در قسمت ۲۶ گرفتار می‌شود. پادشاه سایو لقب ملکه را از یووا می‌گیرد و او را مجبور می‌کند به عنوان یک خدمتکار زندگی کند.  

در قسمت ۳۲ پس از جدایی یووا و سایو، یوگو اعلام می‌کند که یووا به عنوان ملکه بکجه تاجگذاری خواهد شد. مراسم تاجگذاری یووا در قسمت ۳۵ سریال اتفاق می‌افتد و یووا ملکه اول بکجه می‌شود.

خلع سلطنت یووا

با این حال در قسمت ۴۶ او از سلطنت خلع می‌شود اما مشخص نیست آیا یوگو او را طلاق می‌دهد یا نه.

یووا سرانجام در قسمت ۴۶ پس از طرح ریزی و سازماندهی شورشی علیه قبیله‌های نجیب گیر می‌افتد. او برای بخشیده شدن شورشیان سم می‌خورد و جان خود را می‌گیرد.

یووا از قبل با نوعی بیماری ریوی دست و پنجه نرم می‌کرد و سرفه‌های خونی داشت که ممکن است در تصمیم او نقشی داشتند.

 

منبع خبر: رکنـا