به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  باشگاه ماینتس یان کرشهوف، بازیکن سابق بایرن مونیخ، را به عنوان مربی جوانان این باشگاه انتخاب می‌کند. کرشهوف شاگردان سابق توماس توخل بوده که در سال ۲۰۰۹ عنوان قهرمانی آلمان را هم تجربه کرده بود. پس از انتخاب یان سیورت به عنوان مربی اول تیم ماینتس، بنجامین هافمن […]

- احتمال حضور ستاره پیشین بایرن در قامت سرمربی

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  باشگاه ماینتس یان کرشهوف، بازیکن سابق بایرن مونیخ، را به عنوان مربی جوانان این باشگاه انتخاب می‌کند. کرشهوف شاگردان سابق توماس توخل بوده که در سال ۲۰۰۹ عنوان قهرمانی آلمان را هم تجربه کرده بود.

پس از انتخاب یان سیورت به عنوان مربی اول تیم ماینتس، بنجامین هافمن به عنوان جانشین او در تیم زیر ۲۳ ساله‌ها انتخاب شد و ماینتس باید مربی تیم زیر ۱۹ ساله‌ها را انتخاب می‌کرد. این تیم فصل گذشته با هدایت هافمن عنوان قهرمانی آلمان را به دسته آورده بود.

طبق گزارش روزنامه آلمانی کیکر، یان کرشهوف ۳۳ ساله که سرمربی تیم زیر ۱۷ ساله‌های اشتوتگارت بوده به عنوان مربی جدید ماینتس انتخاب می‌شود.

نکته جالب اینکه کرشهوف سابقه حضور در تیم زیر ۱۹ ساله‌های ماینتس را دارد و با همین تیم در سال ۲۰۰۹ با مربیگری توماس توخل قهرمان آلمان شد.

حالا کرشهوف که بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ زیر نظر پپ گواردیولا در بایرن مونیخ بازی کرد، قرار است در باشگاه قدیمی‌اش راه توماس توخل را دنبال کند.

کرشهوف پس از مصدومیت‌های زیاد در سال ۲۰۲۱ در باشگاه اوردینگن ۰۵ از فوتبال خداحافظی کرد و سپس مربیگری را در تیم‌های پایه همین باشگاه آغاز کرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا