«محفوظ مدر» گزارشگر شبکه گلوبال سوریه درخصوص عملکرد سوریه در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار کرد: سوریه تیم بسیار خوبی است و من بازیکنان کهنه‌کار تیممان را خیلی دوست دارم و امیدوارم سوریه تا جایی که ممکن است در این تورنمنت پیشروی کند البته که ما بازی دشواری مقابل ایران داریم اما امیدوارم تیم ملی کشورم […]

- عاشق طارمی هستم اما دوست دارم سوریه پیروز شود/ فکر کنم مهاجم ایران تابستان به این تیم می‌رود

«محفوظ مدر» گزارشگر شبکه گلوبال سوریه درخصوص عملکرد سوریه در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ اظهار کرد: سوریه تیم بسیار خوبی است و من بازیکنان کهنه‌کار تیممان را خیلی دوست دارم و امیدوارم سوریه تا جایی که ممکن است در این تورنمنت پیشروی کند البته که ما بازی دشواری مقابل ایران داریم اما امیدوارم تیم ملی کشورم سوریه پیروز شود و برای ایران هم آرزوی موفقیت دارم.

گزارشگر سوری درباره نقطه قوت سوریه گفت: تیم ملی فوتبال ما بازیکنانی دارد که در خارج از لیگ سوریه بازی می‌کنند و در لیگ‌های اروپایی و خلیج فارس هستند البته ایران هم بازیکنان خیلی خیلی خوب زیادی مثل طارمی سردار آزمون و جهانبخش را دارد و بخت اصلی پیروزی در این بازی است اما امیدوارم سوریه نتیجه خوبی بگیرد.

مدر در پاسخ به شهرت هکتور کوپر برای بازی با سبک دفاعی مثل زمانیکه هدایت والنسیا را برعهده داشت و اینکه مقابل ایران با چه شیوه‌ای بازی می‌کند تصریح کرد: به‌جز مسابقه سال ۱۹۷۳ که سوریه به برتری رسید، ایران در همه دیدارها موفق به پیروزی شده است. هکتور کوپر در نشست خبری گفت سوریه در این مسابقه می‌خواهد تدافعی بازی کند و فکر می‌کنم مقابل ایران دفاع می‌کنیم و سبک بازی کوپر دفاع و ضدحمله است.

گزارشگر سوری در خصوص اینکه به کدام بازیکن ایران علاقه دارد افزود: من عاشق مهدی طارمی هستم و بازی‌های او را در پورتو دنبال می‌کنم و اینطور که فهمیدم قرار است در تابستان به اینتر ملحق می‌شود.

بیشتر بخوانید: جشن صعود ازبک‌ها به یک‌چهارم نهایی/ خداحافظی تایلند با جام ملت‌های آسیا

منبع: خبـر ورزشی