پایان نیم‌فصل لیگ روئینگ بانوان؛ دانشگاه آزاد صدرنشین شد
پایان نیم‌فصل لیگ روئینگ بانوان؛ دانشگاه آزاد صدرنشین شد

به گزارش زیرنویس، دریاچه آزادی صبح و بعدازظهر امروز میزبان لیگ قایقرانی روئینگ بانوان در مرحله اول و دوم بود. باشگاه‌های پترو پالایش سما، تِکرو، دانشگاه آزاد، آمبرا و به‌آفرید در این دوره از لیگ روئینگ بانوان رقابت می‌کنند. پس از برگزاری مسابقات مرحله اول در نوبت صبح، رقابت‌های مرحله دوم در نوبت عصر برگزار […]

به گزارش زیرنویس، دریاچه آزادی صبح و بعدازظهر امروز میزبان لیگ قایقرانی روئینگ بانوان در مرحله اول و دوم بود.

باشگاه‌های پترو پالایش سما، تِکرو، دانشگاه آزاد، آمبرا و به‌آفرید در این دوره از لیگ روئینگ بانوان رقابت می‌کنند.

پس از برگزاری مسابقات مرحله اول در نوبت صبح، رقابت‌های مرحله دوم در نوبت عصر برگزار شد.

در این رقابت‌های قایقرانان در ۶ ماده به رقابت پرداختند.

در ابتدا مسابقه مقدماتی روئینگ ۴ در ۲۵۰ متر انجام شد.

در گروه اول مقدماتی تیم‌های دانشگاه آزاد، آمبرا و پتروپالایش تجهیز سما اول تا سوم و در گروه دوم تِکرو اول و به‌آفرید دوم شدند. در ادامه رقابت‌های فینال انجام شد.

در روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن ۵۰۰ متر بانوان مهسا جاور از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۵۷.۸۵ دقیقه، هانیه خورسند از آمبرا با زمان ۲:۰۱.۷۶ دقیقه و سها فخری از تِکرو با زمان ۲:۰۸.۳۵ دقیقه اول تا سوم شدند.

در روئینگ تک‌نفره سبک‌وزن ۵۰۰ متر بانوان زینب نوروزی از دانشگاه آزاد با زمان ۲:۰۸.۵۰ دقیقه اول، ملینا خالقی از تِکرو با زمان ۲:۱۱.۹۳ دقیقه دوم و پرنیا ایمانی از به‌آفرید با زمان ۲:۱۵.۷۵ دقیقه سوم شدند.

در روئینگ دونفره ۵۰۰ متر بانوان مهسا جاور و زینب نوروزی از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۵۰.۷۹ دقیقه مقام اول، مهنا حاجی‌حسینی و سها فخزی از تِکرو با زمان ۱:۵۳.۱۸ دقیقه مقام دوم و هانیه خورسند و مبینا روزبان از آمبرا با زمان ۱:۵۹.۵۴ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در روئینگ تک‌نفره سنگین‌وزن ۱۰۰۰ متر بانوان فاطمه مجلل از آمبرا با زمان ۴:۱۰.۵۷ دقیقه اول، آیگین کریمی از دانشگاه آزاد با زمان ۴:۰۴.۷۶ دقیقه دوم و سارا کائینی از تِکرو ۴:۲۸.۵۲ دقیقه سوم شدند.

در روئینگ تک‌تکنفره سبک‌وزن ۱۰۰۰ متر بانوان ساقی ملکی از دانشگاه آزاد با زمان ۴:۱۰.۵۷ دقیقه، مهنا حاجی‌حسینی از تِکرو با زمان ۴:۲۱.۳۲ دقیقه و ملیکا سلطانی از به‌آفرید با زمان ۴:۳۷.۲۶ دقیقه اول تا سوم شدند.

در مسابقه فینال A روئینگ امدادی ۴ در ۲۵۰ متر تیم دانشگاه آزاد با ترکیب زینب نوروزی، مهسا جاور، آیگین کریمی و ساقی ملکی با زمان ۳:۴۷.۹۴ دقیقه مقام اول، تیم تِکرو با ترکیب آمیتیس دلاوری، سها فخری، مهنا‌حاج حسینی و ملینا خالقی با زمان ۳:۵۱.۱۷ دقیقه دقیقه مقام دوم و تیم آمبرا با ترکیب فاطمه مجلل، هانیه خورسند، مبینا روزبان و مطهره مسلمی با زمان ۳:۵۴.۹۳ دقیقه مقام سوم را به دست آوردند.

در مسابقه فینال B روئینگ امدادی ۴ در ۲۵۰ متر بانوان تیم به‌آفرید با ترکیب مهنا حیدری، تینا محمدی، ملیکا سلطانی و پرنیا ایمانی با زمان ۴:۱۱.۱۱ دقیقه اول و پترو پالایش تجهیز سما با ترکیب سارا فخری، آنوشا امیدی، عالمه جباری و پریا سنیک با زمان ۴:۱۴.۹۱ دقیقه دوم شدند.

بر این اساس در پایان نیم‌فصل نخست رقابت‌ها دانشگاه آزاد با ۱۰۲ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تِکرو با ۷۵ امتیاز جایگاه دوم را کسب کرد و آمبرا با ۷۰ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

پایان پیام/





منبع: فارس