به گزارش زیرنویس،سردار احمدرضا رادان امشب در جلسه جمع‌بندی نهایی نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان کردستان، ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌ شده؛ رشد و تعالی و پیشرفت در حوزه مأموریت‌های انتظامی استان را قابل تقدیر دانست و گفت: کارهای خوبی در حوزه پیشگیری و مقابله با جرائم انجام شده که جای خوشحالی است. وی ضمن تاکید بر آمادگی جسمانی و عملیاتی کازیرنویسن، از افزایش قدرت […]

به گزارش زیرنویس،سردار احمدرضا رادان امشب در جلسه جمع‌بندی نهایی نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان کردستان، ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌ شده؛ رشد و تعالی و پیشرفت در حوزه مأموریت‌های انتظامی استان را قابل تقدیر دانست و گفت: کارهای خوبی در حوزه پیشگیری و مقابله با جرائم انجام شده که جای خوشحالی است.

وی ضمن تاکید بر آمادگی جسمانی و عملیاتی کازیرنویسن، از افزایش قدرت کشف در حوزه مأموریتی خبر داد و افزود: پلیس برای اجرای مأموریت‌ها در اوج آمادگی است.

فرمانده انتظامی کل کشور تصریح کرد: پلیس باید از قدرت فکر در ماموریت‌های پلیسی حتی در مرز بهره‌گیری کند و این مهم در اجرای مطلوب مأموریت‌های محوله بسیار تاثیرگذار است.

سردار رادان برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت عمومی را یکی از نقاط قوت فرماندهی انتظامی کردستان عنوان کرد و افزود: باید این روند تداوم داشته باشد و  از همه ظرفیت‌ها به نحو احسن بهره‌گیری شود تا شاهد نتایج بهتر و مطلوبی باشیم.

وی تمرکز بر افزایش قدرت کشف در حوزه مأموریتی را از راهبردهای جدی  پلیس خواند و ابراز داشت: خوشبختانه در کردستان شاهد هم‌افزایی خوبی در حوزه انتظامی و مرزبانی برای تامین نظم و امنیت و مقابله با قاچاق هستیم و اقدامات خوبی در جهت کاهش تصادفات منجر به فوتی انجام شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی نسبت به هر زمان دیگر به لحاظ ساختار، تجهیزات، دانش، ایمان، مردمی بودن، سلامت و ارائه خدمات به مردم در اوج و پای کار است، گفت: اقتدار، هوشیاری و هوشمندی باید در امتداد کار پلیس باشد.

وی بر برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت تاکید کرد و افزود: حضور مقتدرانه پلیس در میدان، اعتماد و آسایش شهروندان را به دنبال دارد.

سردار رادان اختصاص تجهیزات به پلیس برای اجرای مأموریت‌ها را ضروری دانست و عنوان کرد: معبرها و انسداد مرز باید با برنامه‌های مدرن و تجهیزات پوشش داده شود.

رادان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت منطقه‌ای و جهانی قرار دارد، یادآور شد: امنیت خط قرمز پلیس است و قطعا در این راه کوتاه نخواهیم آمد.

فرماندهان نظامی و مرزبانی استان کردستان در این نشست نیز به ارائه گزارشی از وضعیت کاری خود پرداختند‌.

 

منبع خبر: رکنـا