تیم مس رفسنجان که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ۲۰ بهمن در رفسنجان میزبان استقلال خواهد بود، در تعطیلات زمستانی با ساکت الهامی خداحافظی کرد و این مربی جای خود را به سعید دقیقی داد. سرمربی تیم شمس آذر حضورش در رفسنجان خیلی طولانی نشد و به خاطر عدم تحقق وعده های مالی […]

- در جام حذفی تکرار می‌شود؛ رویارویی دوباره استقلال با مربی استقلالی

تیم مس رفسنجان که در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ۲۰ بهمن در رفسنجان میزبان استقلال خواهد بود، در تعطیلات زمستانی با ساکت الهامی خداحافظی کرد و این مربی جای خود را به سعید دقیقی داد. سرمربی تیم شمس آذر حضورش در رفسنجان خیلی طولانی نشد و به خاطر عدم تحقق وعده های مالی از سوی باشگاه، رفسنجان را ترک کرد و دوباره هدایت تیم شمس آذر را برعهده گرفت. حال صحبت از حضور مهدی رحمتی در مس شده است.

مهدی رحمتی در دور رفت مسابقات لیگ برتر سرمربی تیم نساجی بود که بعد از شکست سنگین در برابر استقلال از سمت خود استعفا داد. مهدی رحمتی بعد از بازی با استقلال از نیمکت مربیگری تیم های لیگ برتری فاصله گرفت و حالا در آستانه بازی با استقلال بار دیگر به چرخه مربیان فوتبال کشور بر می گردد. البته تیم مس رفسنجان علاوه بر مهدی رحمتی یکی دو گزینه ی دیگر هم دارد اما گفته می شود شانس این مربی استقلالی برای حضور در رفسنجان از دیگر گزینه ها بیشتر است.

بیشتر بخوانید: نکونام ماه قبل به باشگاه استقلال گفت اردو نمی‌رویم!/ معمای ۳۱ روزه سرمربی و مدیرعامل استقلال

منبع: خبـر ورزشی