به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حمله موشکی از سوریه به نزدیکی جولان اشغالی انجام شد. منابع عبری زبان اعلام کردند چند موشک از سوریه به سمت شهرک ناعوت در نزدیکی بلندی‌های اشغالی جولان در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است. در همین حال، منابع اسرائیلی از شنیده شدن صدای انفجارهایی […]

به گزارش زیرنویس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حمله موشکی از سوریه به نزدیکی جولان اشغالی انجام شد.

منابع عبری زبان اعلام کردند چند موشک از سوریه به سمت شهرک ناعوت در نزدیکی بلندی‌های اشغالی جولان در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

در همین حال، منابع اسرائیلی از شنیده شدن صدای انفجارهایی در نزدیکی دریاچه طبریا خبر دادند.

روز گذشته نیز، رسانه‌های سوری اعلام کردند که پدافند هوایی این کشور با حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق مقابله کرده است. در این ارتباط یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: در ساعت ۱۳ ظهر روز دوشنبه به وقت محلی، دشمن صهیونیست حمله هوایی از سمت جولان اشغالی انجام داد و طی آن مناطقی از جنوب دمشق را هدف قرار داد که بر اثر آن شماری از غیرنظامیان شهید و برخی دیگر زخمی شدند و خساراتی نیز به بار آمد.

در عین حال، منابع سوری اعلام کردند که پدافند هوایی این کشور با حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق مقابله کرده است. برخی منابع دیگر از شنیده شدن صدای انفجارهایی در حومه منطقه زینبیه در جنوب دمشق خبر دادند.

از سوی دیگر اسپوتنیک گزارش داد که طبق اطلاعات به دست آمده موشک‌هایی از فراز جولان اشغالی به سمت برخی مناطق در حومه زینبیه در جنوب دمشق شلیک شده است و رسانه‌های سوری اعلام کردند که حمله رژیم صهیونیستی به مناطق زراعی میان شهرک عقربا و حرم حضرت زینب (س) در جنوب پایتخت سوریه با سه موشک انجام شده است.

روز گذشته همچنین آژیر هشدار در منطقه اشغالی «کاتسارین» در جنوب بلندی‌های اشغالی جولان به صدا درآمد. خبرنگار الجزیره گزارش داده بود که این آژیر هشدار از بیم رخنه پهپادی به اراضی اشغالی از سمت لبنان به صدا درآمده است. همچنین منابع خبری از حمله موشکی به الجلیل علیا در برابر بخش شرقی مرزهای جنوبی لبنان با اراضی اشغالی خبر دادند.

منبع: مـهر