آماده باش در دوحه؛ ایران امشب تونل وحشت سوریه می‌شود؟
آماده باش در دوحه؛ ایران امشب تونل وحشت سوریه می‌شود؟

به گزارش خبرنگار «اطلاعات آنلاین»، یکی از مهم‌ترین دیدار‌های جام ملت‌های آسیا امروز در ورزشگاه ده هزار نفری خلیفه میان ایران و سوریه برگزار خواهد شد، دیداری که برنده آن در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده ژاپن و بحرین خواهد رفت.شاگردان امیر قلعه نویی در غیاب محرمی و حسینی مصدوم و کنعانی زادگان […]

- آماده باش در دوحه؛ ایران امشب تونل وحشت سوریه می‌شود؟

به گزارش خبرنگار «اطلاعات آنلاین»، یکی از مهم‌ترین دیدار‌های جام ملت‌های آسیا امروز در ورزشگاه ده هزار نفری خلیفه میان ایران و سوریه برگزار خواهد شد، دیداری که برنده آن در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده ژاپن و بحرین خواهد رفت.
شاگردان امیر قلعه نویی در غیاب محرمی و حسینی مصدوم و کنعانی زادگان محروم باید برابر تیمی قرار بگیرند که در دور مقدماتی شگفتی ساز بود و امروز به پشتوانه تماشاگران پرشور خود می‌خواهد سد راه ایران شود.
هکتور کوپر آرژانتینی سرمربی سوریه امروز از رویای بزرگ سوری‌ها برابر ایران صحبت کرد، اما در آنسوی میدان امیر قلعه نویی می‌داند که دستکم گرفتن سوریه یعنی خودزنی بزرگ.
وی به رغم مشکلاتی که در ساختار دفاعی تیم ملی دارد، اما خط آتشی را کنار خود می‌بیند که تن هر حریفی را می‌لرزاند.
طارمی و آزمون امشب وظیفه مهمی را دارند. آن‌ها به پشتوانه هافبک هایی، چون قدوس، جهانبخش و عزت اللهی باید بازی را از همان دقیقه اول به منطقه خطر سوریه ببرند.
ورزشگاه کوچک دوحه که امشب ۶ هزار ایرانی را خواهد داشت می‌تواند با جوی سنگین علیه سوریه بنزین سبز تیم ایران باشد.
تماشاگران ایرانی از شب گذشته خود را آماده حضوری پرشور در آوردگاه خلیفه کرده بودند.
برگزاری دیدار ژاپن و بحرین و تعیین تیم صعود کننده قبل از تقابل ایران و سوریه شاید باری روانی برای تیم ما باشد، اما ایران اگر می‌خواهد این بار معکوس شده و به جبهه رقیب مان در بازی یک چهارم نهایی سرازیر شود باید بهترین نمایش خود را برابر سوریه ارائه کند و مقتدرانه به آن مرحله برسد.
گروه تازه اعزام شده هواداران ایرانی که شب گذشته در هتل محل اقامت خود جلسه‌ای را به جهت هماهنگی برگزار کردند امشب با استفاده از طبل‌های کرکننده که از ایران به دوحه آورده اند قصد تصاحب سکو‌ها را دارند.
بازیکنان تیم ملی در آخرین جلسه فنی برای این دیدار کاملا توجیه شده اند و حالا یک شهر در انتظار تقابل ایران با حریفی است که حدود نیم قرن در حسرت پیروزی برابر ایران می‌سوزد.

منبع: اطلاعات انلاین