تیزهوشی جالب نکونام؛ چرا این لیست هیچ‌گاه فاش نشد؟
تیزهوشی جالب نکونام؛ چرا این لیست هیچ‌گاه فاش نشد؟

استقلال در تعطیلات زمستانی لیست مازاد نخواهد داشت و همه بازیکنانی که در دور رفت همراه آبی‌ها بودند، در دور برگشت هم در بازی‌های استقلال حاضر خواهند شد.

 

جواد نکونام در پایان بازی با پیکان اعلام کرد که تیمش در تعطیلات زمستانی دست کم نیاز به ۵ بازیکن جدید خواهد داشت که بعد از این اظهار نظر گمانه زنی رسانه ها در مورد بازیکنان استقلال که در لیست فروش قرار می گیرند، شروع شد و هر یک از رسانه ها نام بازیکنانی که در لیست مازاد استقلال قرار می گیرند را حدس زدند. اما هیچ گاه لیست مازاد استقلال از سوی جواد نکونام به باشگاه استقلال اعلام نشد و او در برابر این اخبار تاکید کرد؛ زمانی لیست مازاد استقلال را اعلام می کند که باشگاه بازیکن جدید جذب کند. در این کش و قوس جدایی سعید مهری از استقلال و پیوستن به تیم آپوئل هم موجب ناراحتی جواد نکونام شد و او اعلام کرد مخالف جدایی سعید مهری است. اما این بازیکن به سبب بند فسخ قرارداد با استقلال به راحتی اردوی این تیم را ترک کرد.

به نظر جواد نکونام می دانست، استقلال نمی تواند در جذب بازیکن موفق عمل کند و به همین سبب اعلام لیست فروش را منوط به جذب بازیکن جدید دانست. به این خاطر که این موضوع را در ابتدای فصل دیده بود.

استقلال تا به این جای کار تنها یک بازیکن جدید به خدمت گرفته اما سعید مهری را از دست داده است و کوین یامگا هم به دلیل مصدومیت از لیست تیم خارج شد. در حال حاضر استقلال یک بازیکن در لیست کم دارد و با این شرایط اگر جواد نکونام لیست مازاد اعلام می کرد و این بازیکنان اردوی تیم را ترک می کردند، اکنون استقلال با کمبود بازیکن شدیدی مواجه می شد و اوضاع در جمع آبی ها بدتر از این می شد. این را باید به تیزهوشی جواد نکونام ربط داد. استقلال در نیم فصل اگر چه بازیکن جدید نگرفته اما دست کم بازیکن از دست نداده و دست کم می تواند با همان تیم دور رفت منهای سعید مهری و کوین یامگا به کار ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: نکونام ماه قبل به باشگاه استقلال گفت اردو نمی‌رویم!/ معمای ۳۱ روزه سرمربی و مدیرعامل استقلال

منبع: خبـر ورزشی