به گزارش زیرنویس، این متهم سابقه‌دار به گفته خودش آن‌قدر وضعش خوب شده که دندان‌هایش را کامپوزیت و بینی‌ اش را عمل کرده است. در ادامه مصاحبه با این سارق را بخوانید: چرا سارق شدی؟ قبلا وضع مالی من خوب نبود. خانواده‌ای نسبتا فقیر داشتم و پدرم کارگر بود. وقتی دوستان و بچه محل‌هایم را […]

به گزارش زیرنویس، این متهم سابقه‌دار به گفته خودش آن‌قدر وضعش خوب شده که دندان‌هایش را کامپوزیت و بینی‌ اش را عمل کرده است.

در ادامه مصاحبه با این سارق را بخوانید:

چرا سارق شدی؟

قبلا وضع مالی من خوب نبود. خانواده‌ای نسبتا فقیر داشتم و پدرم کارگر بود. وقتی دوستان و بچه محل‌هایم را دیدم که وضع مالی‌شان خوب شد و با خودروهای گران می‌آیند و لباس خوب می‌پوشند، تصمیم گرفتم سرقت کنم تا پولدار شوم. حتی برای پول، ورزش را که برایش زحمت کشیده بودم رها کردم.

چه ورزشی؟

سال‌ها به طور حرفه‌ای کیک بوکسینگ کار کردم حتی قهرمان استان شدم. البته تحصیلات دانشگاهی هم دارم و در رشته برق صنعتی تحصیل می‌کردم که ترم آخر رها کردم.

چرا؟

چون می‌خواستم زود به آرزوهایم برسم و پولدار شوم، الان فوق دیپلم دارم.

چه خلافی انجام می‌دادی؟

سرقت منزل پردرآمد است. وارد خانه‌ها می‌شدم و دلار و طلا می‌دزدیدم. البته همیشه شانس یارم نبود و گاهی هم صاحبخانه در خانه بود یا چیز به‌دردبخوری نداشت.

چند بار سابقه داری؟ 

فکر کنم هفت سابقه دارم. آخرین بار ۳ ماه قبل آزاد شدم و دوباره شروع کردم. البته وقتی هم که به مرخصی می‌آمدم با دوستانم به سرقت می‌رفتم.

چطور دستگیر شدی ؟ 

در فرودگاه، همراه دوستانم می‌خواستیم برای تفریح به دبی برویم. نگو پلیس ردمان را زده بود و وقتی می‌خواستیم سوار هواپیما شویم بازداشت شدیم.

منبع خبر: رکنـا