به گزارش زیرنویس، شیائومی میکس فولد ۳ با طراحی مشابه سری گلکسی زد فلیپ، شاید اواخر ماه فوریه هم‌زمان با شیائومی ۱۴ اولترا از راه برسد. مدل بعدی شیائومی میکس فولد ۴ است که احتمالاً در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ از آن رونمایی خواهد شد. پیش از عرضه رسمی، سایت GSMChina کد Mi را بررسی […]

به گزارش زیرنویس، شیائومی میکس فولد ۳ با طراحی مشابه سری گلکسی زد فلیپ، شاید اواخر ماه فوریه هم‌زمان با شیائومی ۱۴ اولترا از راه برسد. مدل بعدی شیائومی میکس فولد ۴ است که احتمالاً در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ از آن رونمایی خواهد شد. پیش از عرضه رسمی، سایت GSMChina کد Mi را بررسی کرده تا جزئیات کلیدی Mix Fold 4 را زودتر دریافت کند.

بر اساس گزارش زومیت، بررسی کد Mi نشان می‌دهد که اسم رمز Ruyi احتمالاً با شیائومی میکس فولد ۴ مرتبط است. شماره مدل جهانی و چینی دستگاه به ترتیب ۲۴۰۵CPX3DG و ۲۴۰۵CPX3DC ذکر شده و شماره مدل داخلی گوشی هم n8 است.

گوشی جدید شیائومی با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه

شیائومی میکس فولد ۴ احتمالاً با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و سیستم‌عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ در اواسط ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. وجود اعداد ۲۴۰۵ در اول شماره مدل، احتمالاً نشان می‌دهد که ماه مه ۲۰۲۴، زمان معرفی میکس فولد ۴ خواهد بود. همچنین شاید این گوشی تاشو با یک دستگاه ناشناخته عرضه شود، البته هنوز اطلاعاتی درباره این دستگاه منتشر نشده است.

از دیگر مشخصات احتمالی شیائومی میکس فولد ۴ می‌توان به پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه اشاره کرد. البته برای صحت این اطلاعات باید کمی بیشتر منتظر بمانیم. غیر از شیائومی میکس فولد ۴ که از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره خواهد برد، احتمالاً شیائومی ۱۴ اولترا هم همین چیپست قدرتمند را داشته باشد و از ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبانی کند. چند روز پیش هم مشخصات دوربین‌های شیائومی ۱۴ اولترا فاش شد. شاید در کنار معرفی میکس فولد ۴ در رویداد آینده شیائومی، از سری تبلت‌های پد هم رونمایی شود.

۵۸۵۸

منبع: خبـرآنلاین