ترکیب احتمالی تیم ملی سوریه مقابل ایران
ترکیب احتمالی تیم ملی سوریه مقابل ایران

به نظر می‌رسد که سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال سوریه قصد استفاده از عمر خربین را در ترکیب اصلی ندارد.

 

دیدار تیم های ملی ایران و سوریه از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه با قضاوت «کیم جونگ هیوک» از کره جنوبی برگزار خواهد شد تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ مشخص شود. پیروز این بازی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار امروز چهارشنبه ۱۱ بهمن تیم‌های ملی بحرین و ژاپن می‌رود.

روزنامه الخلیج در گزارشی از ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال سوریه برای رویارویی با ایران سخن به میان آورد که در آن نامی از عمر خربین نیست.

بر اساس گزارش این سایت عربی و هم‌چنین دیگر سایت‌های عربی، سوریه در بازی برابر ایران با ترکیب أحمد مدنیه، عبدالرحمن ویس، ثائر کروما، أیهم أوسو، مؤید العجان، إیزاکیل العم، خلیل إلیاس، محمود الأسود، عمار رمضان، إبراهیم هیسار، بابلو صباغ به میدان خواهد رفت.

کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال سوریه تصمیم گرفت است که از عمر خربین، سرشناس‌ترین بازیکن تیمش در ترکیب اصلی استفاده نکند چرا که او به خاطر آسیب دیدگی که داشت مدتی از تمرین تیم دور بود و به تازگی به تمرین گروهی برگشته است و کوپر می‌خواهد از او به عنوان برگ برنده تیمش در این بازی استفاده کند.

 

منبع: خبـر ورزشی